אהבה שנייה -פרק 59-

3.3K 179 33
                                    

טים ניסה להתמתח כשהוא היה לקראת התעוררות, אבל הוא לא באמת הצליח, משהו חסם אותו. הצעיר פקח את עיניו, מחייך לעצמו שליאם ישן מחובק אליו ככה שהוא חוסם אותו מכל תזוזה אפשרית.

"כמו תינוק" טים לחש, מסתכל על פניו השקטות של ליאם בחולמניות לפני שהוא רכן קדימה, נושק מספר פעמים לחזה של ליאם לפני שהוא הזיז באיטיות את ידיו המחבקות של ליאם, משחרר את עצמו מהחיבוק לפני שהוא התרומם מהמיטה, מסתכל על גופו החשוף של האחר והוא צחקק לעצמו בשקט, זוכר את כל מה שהם עשו אתמול.

"המיטה כל כך מלוכלכת" טים מלמל לעצמו, מניע את ראשו בייאוש ולאחר מכן הוא הסתכל על גופו, גם הוא היה מלוכלך והוא הבין שהזמן להתקלח הגיע. הוא הלך אל המקלחת, מחליט לעשות לעצמו אמבטיה, מצחצח את שיניו בזמן שהמים מלאו את האמבטיה הלבנה.

הוא הביט בהפתעה על הכתף האדמדמה שלו מהמראה, רואה את סימני השיניים של ליאם והוא נאנח ונגע באזור, זה די כאב וטים גיחך, "הוא לא יכל לשלוט בעצמו, משוגע אחד" הוא לחש, ממשיך לצחצח את שיניו.

---

"ואוו" טים מלמל בחולמניות כשהוא הכניס את גופו אל תוך המים המוקצפים והמחוממים, נרגע לעצמו תחת התחושה הנעימה. טים עצם את עיניו וזמזם לעצמו שירים בלחישה, הוא יישאר ככה לזמן מה עד שיתחשק לו לחפוף.

-

ליאם פקח את עיניו כשהרגיש קור על גופו, המיטה הייתה ריקה והוא התיישב באיטיות על המיטה, מגרד את ראשו. "טים?" ליאם שאל חלושות, לא מקבל תשובה, "טים?" הוא הגביר את קולו, "כאן!" הקול של הצעיר נשמע מעומעם וליאם חייך וקם מהמיטה, יוצא מהחדר והולך אל האזור הקולני.

ליאם פתח את דלת המקלחת, רואה את טים בתוך האמבטיה והצעיר הסתכל עליו בחיוך. "בוקר טוב" טים לחש וליאם נשען על משקוף הדלת, "בוקר טוב גם לך" השרירי אמר וטים חקר את גופו בעניין, מה שגרם לליאם לצחקק. "אתה רוצה להצטרף?" טים שאל וליאם הנהן, "אצחצח שיניים ואז" הוא אמר וטים הנהן, מסתכל על ליאם שהוציא מברשת שיניים חדשה מארון המקלחת, אחרי הכל הוא לא היה בבית הזה מאז פריז.

עיניהם לא נפרדו לרגע, טים הביט על דמותו של ליאם מהמראה וליאם הסתכל על דמותו של טים מהמראה, מחייכים זה לזה, סוף סוף הם קמים ביחד.

-

"אתה בא או מה?" טים שאל בחוסר סבלנות כשליאם התמהמה ושטף את פניו. "אני בא" ליאם אמר, "חסר סבלנות" הוא הוסיף בציניות בזמן שהלך לכיוונו, מכניס את גופו לאמבטיה, יושב למול טים המרוצה.

"נעים" ליאם אמר וטים הנהן, "מאוד" הצעיר ענה, משחק קצת עם המים, רוצה שליאם יקרא לו לבוא אליו, וכאילו שליאם קרא את מחשבותיו של טים באותו הרגע בזמן שהוא הכה את חזהו עם כף ידו, מסמן לטים עם ידו ועיניו להישען עליו, וטים הסתיר את החיוך המרוצה בזמן שהוא התקדם אל ליאם והסתובב, משעין את גבו על חזהו של ליאם, מקבל חיבוק צמוד מליאם.

אהבה שנייהWhere stories live. Discover now