אהבה שנייה -פרק 28- (18+)

5.9K 304 60
                                    

טים התחיל להירגע, לפחות עד כמה שהוא יכול, והוא התרחק מהחיבוק עם פיליפ, "אתה רוצה לספר לי מה קרה?" הוא שאל, מסתכל לאחר מכן על הזרוע של טים, סימנים כחולים הופיעו עליה, "רבת עם מישהו?" פיליפ שאל וטים הניע את ראשו לשלילה, גונב מבטים קצרים לבניין של ליאם.

"ה-הוא בבית?" טים שאל לפתע, "ליאם?" פיליפ שאל כהסתכל על הבניין לאחר שראה את טים מביט עליו מספר פעמים, מניח לעצמו שהוא מתכוון לירוק העיניים וטים הנהן חלושות, רוצה לברוח אל ליאם גם אם הוא פחד מהמצב, גם אם הוא ידע שאם הוא יראה אותו הוא לא יחזיק את עצמו כנגדו.

"כן, הוא בבית" פיליפ אמר בחיוך, "רוצה לעלות אליו?" הוא שאל, מנגב את עיניו של טים, "אני חושב שהוא יעזור לך" פיליפ לחש ברוגע, אומנם הוא לא ידע למה טים בוכה ככה, אבל הוא הניח לעצמו שלא משנה מה קרה, כל עוד טים הגיע לכאן, הוא צריך את עזרתו של ליאם.

"ל-לא" טים אמר לבסוף, הפחד השתלט עליו, הוא בעצמו אמר לליאם שהוא לא רוצה לראות אותו, איך הוא יכול לעמוד מולו בפתאומיות? איך הוא יכול לכעוס עליו ולספר לו שראיין ראה אותם שוכבים אם הוא לא יכול לשנוא אותו בכלל?

"אל תדבר שטויות, בוא" פיליפ אמר לפתע, מבין שאין לו ברירה אחרת והוא אחז בידו של טים, מושך אותו לעמידה, "רגע" טים אמר כשפיליפ משך אותו אל תוך הבניין, "אין רגע" פיליפ אמר, חדור מטרה, יודע שאם ליאם יראה את טים זה יעשה לו רק טוב, ממשיך להוליך את טים עד שהם הגיעו למעלית.

-

4 קומות עברו כמו נצח לטים, הלב שלו פעם בהתרגשות והוא לא באמת ידע למה, הוא לא ידע כלום, לא יודע למה הוא הגיב לנשיקה עם ראיין כמו שהוא הגיב, לא יודע למה הוא חשב על ליאם, לא יודע למה הוא רוצה את ליאם לצידו כרגע.

-

"הגענו" פיליפ אמר בחיוך, לוקח את טים אל הדלת לפני שהוא פתח אותה במהירות, נכנס עם טים פנימה, "חזרת מהר-" ליאם השתתק כשראה את טים עומד ליד פיליפ, רואה את עיניו האדומות ואת הפנים האדמדמות שמעידות על כך שהוא בכה, והוא התרומם באחת, מופתע.

"מה אתה עושה כאן?" הוא שאל וטים נגס בשפתו התחתונה, מנסה להחזיק את עצמו מלבכות, "ל-ליאם" הוא לחש בגמגום, אוחז חזק בכתפייה של תיקו, וליאם הסתכל עליו בשקט, מכיר את הטון הזה, את המבט הזה, טים צריך אותו.

"תלכו" הוא מלמל, מסתכל לרגע על פיליפ ופיטר, "אני צריך שתלכו" הוא הוסיף ופיליפ הנהן אליו, מסתכל על פיטר שגיחך ונעמד מהסלון, טופח על כתפו של ליאם לפני שהוא התקדם אל פיליפ וטים, מסתכל על טים למספר שניות לפני שהסתכל על פיליפ, מחייך אליו ולוקח את ידו, משחרר את האחיזה של בן זוגו מטים, הגיע הזמן שלהם ללכת.

-

הדלת נטרקה מאחורי טים והצעיר הביט על ליאם, לא זז ממקומו, וליאם לא זז גם כן, הוא לא יכול לזוז, הוא אומנם לא ויתר על טים, אבל הוא הבטיח לעצמו שהוא צריך לחכות עד שטים יעשה את הצעד הראשון אליו בשביל שהוא יאחוז בו.

אהבה שנייהWhere stories live. Discover now