אהבה שנייה -פרק 50-

3.2K 223 39
                                    

ליאם התעורר במהירות, משפשף את עיניו. הוא לא באמת ישן כמו שצריך בלילה, מדבר בטלפון עם טים אחרי שהצעיר התקשר להגיד שהוא נחת בשלום, והם דיברו במשך רוב הלילה, מתרגשים מזה שהם יפגשו בקרוב.

-

השרירי ירד מהמיטה, מתמתח לפני שהוא עשה את דרכו אל המקלחת. מתעורר על עצמו לפני שהוא הוסיף דברים שהוא שכח למזוודה, מוודא שהוא הכניס את הכל לפני שהוא נעל סופית את המזוודה.

---

"אתה לא בעבודה?" ליאם שאל בבלבול כשראה את אחיו בסלון, "לקחתי חופש, אחרי הכל אח שלי הולך לטוס היום" הוא אמר בחיוך וליאם גיחך בייאוש לפני שהוא הלך אל המטבח, רוצה להכין לעצמו קפה. "תעשה עוד אחד על הדרך" ג'וש אמר וליאם הנהן, מוציא שתי כוסות קפה מהארון, מכין להם שתייה חמה.

---

"הטיסה שלך בשש בערב?" ג'וש שאל כשליאם הגיש לו את הקפה שלו, מתיישב לצידו, "כן" ליאם אמר, לוגם מהקפה, "אז אתה תגיע לשם בערך בשבע בבוקר לפי השעון שלהם?" הגדול בירר וליאם הנהן, "בערך, אולי אפילו שבע וחצי" הוא מלמל, "ופה יהיה אחד בלילה?" האח הגדול שאל וליאם הנהן.

"אתה תנחת כשטים יהיה ביום הלימודים הראשון או השני שלו?" ג'וש בירר, "הראשון, הוא נחת והלך לישון. לא היה לו שיעור על היום הראשון שהוא נחת" ירוק העיניים השיב והאחר הנהן בחצי הבנה, הבדלי השעות בלבלו אותו.

---

"התעוררת?" ליאם שאל בחיוך כשטים התקשר אליו, "כן" הקול העדין של האחר הציף את אוזניו, "ישנת טוב?" ליאם שאל, "כן ולא, אני עדיין מתרגש" הצעיר אמר בכנות וליאם חייך באהבה, טים כל כך חמוד בעיניו. "הכל יהיה בסדר, זה טבעי להתרגש" חום השיער אמר ברכות, שומע את מלמול התקווה שיצא מטים. "אצלך שש בערב עכשיו?" ליאם שאל, מסתכל על השעון המקומי שלו, עכשיו 12 בצהריים, "כן" טים מלמל, "מממ" ליאם מלמל, מסתכל על ג'וש שהסתכל עליו בשעשוע והוא גלגל את עיניו לפני שקם מהסלון, עוזב את אחיו והולך אל חדרו.

"ליאם?" טים שאל כשהיה שקט לזמן רב, "אני כאן" ליאם אמר, מתיישב על המיטה, "אני רוצה לראות אותך" הגדול יותר אמר, "עכשיו?" טים שאל, "עכשיו" ירוק העיניים השיב לפני שניתק את הטלפון, מבצע לאחר מכן שיחת וידיאו.

-

"היי" טים אמר בחיוך למסך הטלפון כשפניו של ליאם נגלו אליו, "היי" ליאם השיב, מצחקק כשהוא שם לב שטים לובש את החולצה שלו, "מה מצחיק?" טים שאל, "כלום, אתה פשוט כל כך מקסים" ליאם לחש וטים הסמיק, מאוהב עמוקות.

"אני לא יכול לחכות כבר שתגיע" טים אמר בכנות, "גם אני לא יכול" ליאם אמר, כן. "מתי מתחיל השיעור שלך?" ליאם בירר, "ב8 וחצי בבוקר, אתה תגיע לפני זה, נכון?" טים שאל, "אני מאמין שכן" ליאם אמר וטים חייך באושר, הוא יצטרך לראות את ליאם לפני שהשיעור הראשון שלו יתחיל, הוא צריך לקבל כמה שיותר אומץ ממנו.

אהבה שנייהWhere stories live. Discover now