אהבה שנייה -פרק 5-

4K 309 168
                                    

טים פקח את עיניו, הוא הביט על התקרה ולאחר מכן על שתי הבנות שחיבקו אותו והוא גיחך לעצמו קלות, "חלומו של כל גבר" הוא מלמל לפני שהזיז אותן בעדינות ממנו, מתיישב על המיטה ומשפשף את פניו.

לאחר מכן הוא התרומם מהמיטה, מתמתח ולוקח איתו מברשת שיניים נקייה ומגבת מהארון של הבנות לפני שהלך למקלחת, מעדיף להתקלח אצלן וככה רק להגיע לבית ולהחליף בגדים מהר.

--

אליסון התעוררה כמה דקות אחריו, פוקחת את עיניה ומסתכלת על אביגייל שישנה רחוק ממנה והיא חייכה לעצמה והתקרבה אליה, מחבקת אותה צמוד לגופה, "את כל כך יפה" היא לחשה ונשקה למצחה וורודת השיער נצמדה אליה עוד יותר מתוך שינה, רגילות להיות קרובות זו לזו.

----

"טים התעורר?" קולה של אביגייל נשמע לפתע ואליסון התרחקה קלות רק בשביל להביט בפניה, "כן" אליסון אמרה, מביטה עמוק אל תוך עיניה הירוקות של בת זוגתה, "אני חושבת שהוא נכנס להתקלח" אליסון הוסיפה ואביגייל הנהנה בהבנה, "כמה זמן נראה לך שהוא יתרחק מליאם?" ירוקת העיניים שאלה, "יומיים?" אליסון אמרה בצחקוק, "מי יודע, אולי כבר היום הוא ישלים איתו" אביגייל אמרה בחיוך, "הם מעולם לא היו במצב של להשלים, גם כשהם שוכבים הם רבים" אליסון השיבה ואביגייל צחקה ונשקה לסנטרה של האחרת, "אני מקווה שיום אחד הם יהיו כמונו" ורודת השיער אמרה בכנות ואליסון ליטפה את שיערה הרך, "גם אני" היא השיבה לפני שנשקה קלות לשפתיה של האחרת עד שהן התנשקו בעדינות על המיטה, נהנות מנשיקת בוקר טוב- לפחות עד שטים פתח את הדלת ועצר אותן ממעשיהן.

"התעוורתי" הוא אמר בחיוך והן גיחכו והתרוממו לישיבה ביחד, "התקלחת?" אליסון שאלה והוא הנהן, "הייתי חייב" הוא מלמל והתמתח, "אני אלך להתארגן, עוד מעט צריך ללכת ללימודים" אליסון אמרה וירדה מהמיטה, "אני אכנס אחרייך" אביגייל השיבה, "את יכולה להיכנס ביחד איתי" שחורת השיער אמרה בקריצה, "אווו~" אביגייל זימרה ברצון, "לא, לא!" טים מיהר להגיד, "אני לא רוצה לאחר, וגם במיוחד לא לשמוע את האקט שלכן" הוא הוסיף והן צחקקו, "חבל, זה היה יכול להיות כיף" ורודת השיער אמרה, מסתכלת על שחורת השיער המחוייכת שלבסוף יצאה מחוץ לחדר.

---

"אז מה טים, אתה מתכוון לא לדבר עם ליאם?" אביגייל שאלה וטים התיישב על המיטה, "כן" הוא אמר והסתכל עליה בחיוך, "בסקס לא חייב לדבר" היא מלמלה בערמומיות והוא צחקק ונשען לאחור מעט עם ידיו, "נמאס לי כבר ממנו" טים מלמל ברצינות, "הוא לא מפסיק לרדת עליי" הוא הוסיף והיא נאנחה, "אבל זאת לא הפעם הראשונה שהוא עושה את זה" היא אמרה בחיוך והוא נאנח גם כן, "נכון, אבל הפעם הוא הגזים" טים מלמל, "ואת בכל מקרה מנסה להגן עליו רק כי הוא חבר טוב שלך, אם לא היית מכירה אותו היית חושבת שהוא ממש זבל אליי" הוא אמר ברצינות, "גם עכשיו אני חושבת שהוא זבל אלייך" אביגייל אמרה בצחקוק, "אבל בסופו של דברים אתם כבר התרגלתם אחד לשני, אתם מכירים כבר יותר מ7 שנים, זה לא משהו שיכול להיעלם ברגע" היא אמרה בכנות והוא הרים את כתפיו בחוסר אכפתיות.

אהבה שנייהWhere stories live. Discover now