טים התעורר ראשון, מה שלמעשה אפשר לו לבהות בליאם מתוך שינה, מסתכל עליו בחיוך.
ליאם חיבק אותו אליו, גופו הקטן עטוף במעטפת השרירים החמימה. הוא נאנח ברוגע, מכניס את אפו לחזה של ליאם, מריח אותו עמוקות ונושק לו בחום לפני שהרחיק את ראשו, ממשיך להביט בפניו הנחות של האחר.
הצעיר הרים יד אחת מעלה רק בשביל ללטף את פניו של בן זוגו. "אתה כל כך נאה" טים לחש, אצבעותיו נוגעות בשפתיו של ליאם, נעות עליו, והוא חייך לעצמו בשקט. "אני אוהב אותך" הוא הוסיף בלחישה לפני שהרים את ראשו מעלה יותר, רוכן קדימה ונושק בעדינות לשפתיו של הישן.
"אתה לא חושב שזה קריפי להסתכל על מישהו מתוך שינה?" קולו של ליאם נשמע, תזוזות השפתיים האחרות הורגשו, וטים התרחק מהר מהנשיקה, רואה את החיוך המשועשע של ליאם, עיניו הירוקות מביטות עליו בהשתעשעות. "אתה ער" טים אמר בהפתעה, "ער לחלוטין" ליאם לחש לפני שהצמיד הוא את שפתיו לשפתיים של טים. "אני אוהב אותך גם" ליאם לחש וליבו של טים הצטמרר, לא יכול להתרגז מזה שהוא נפל בפח של אהוב ליבו.
"ממתי התעוררת?" טים שאל, מלטף את שפתיו של האחר עם השפתיים שלו, "לפני שהתעוררת, ממש כמה רגעים לפני" ליאם אמר, גונב עוד נשיקה מטים המובך. אז הוא שמע והרגיש את הכל.
"מה השעה עכשיו?" ליאם שאל לבסוף וטים יצא מהחיבוק רק בשביל לקחת את הטלפון שלו, "כבר חמש וחצי בערב" טים לחש, "בוא נצא לדייט" ליאם הציע וטים הסתכל עליו בחיוך, "לאן?" הוא שאל, "מגדל אייפל? יש שם מסעדה, נכון?" ליאם לחש, עושה כבר חיפושים למקומות שהם יכולים לבקר בהם ביחד.
"זאת בטח מסעדה יקרה" טים לחש, "אז מה, אני משלם" ליאם השיב, "לא" טים סירב לתת לליאם לשלם, "אני לא שואל, אני אומר" ליאם אמר ונשק למצחו של טים לפני שהתרומם מהמיטה, חושף בפני טים את גופו העירום. "אתה בא להתקלח או שכל אחד לבד?" ליאם שאל בחיוך וטים מהר קם גם הוא מהמיטה, "ביחד" הוא אמר בחיוך, מצחקק כשליאם הניח את הזרוע שלו מאחורי העורף שלו, הולכים ביחד למקלחת.
-----
"אווו" טים אמר בהפתעה, מסתכל על ליאם שלבש מכנס מחויט בצבע שחור עם חולצה לבנה ומכופתרת, "יפה?" ליאם שאל, מכניס את ידיו בתוך הכיסים, עושה פוזות של דוגמן, וטים צחק בזמן שכפתר את החולצה השחורה שלו, לובש מכנס מחויט ומשובץ בצבעים לבן ואפור, נעזר בליאם שיכניס את החולצה לתוך המכנס כמו שצריך, מקבל לבסוף טפיחות קלות על ישבנו.
-
"לא שכחת כלום?" ליאם שאל, בודק שוב אם הכל עליו, "הכל אצלי" טים אמר בחיוך, "מעולה, אז אפשר לצאת" ליאם אמר וטים הנהן, אוחז בכף ידו של ליאם, משלב את אצבעותיהם. "איך נסע לשם?" טים שאל וליאם חשב, אין להם כאן רכב וזה קצת מקשה, אבל אפשר להסתדר.
"מונית הכי טובה לנו כרגע" ליאם אמר וטים הנהן, "אז מונית" הוא השיב בזמן שהם עשו את דרכם מחוץ לחדר, נועלים אותו והולכים אל המעלית, מקבלים מבטים מהתלמידים שישבו בסלון המשותף.
YOU ARE READING
אהבה שנייה
Romanceטים הוא סטודנט צעיר בן 23 ובין היתר הוא גם עובד בתור מלצר במסעדה של חבר ילדותו הטוב- ראיין. טים הכיר את ראיין מגיל צעיר, ואת האמת שהוא מאוהב בו עמוקות, הבעיה הגדולה היא שטים בתוך הארון- עמוק בתוכו. הוא אוהב את חברו הטוב אהבה חד צדדית כואבת במיוחד, ש...