הם ישבו במטוס, אליסון לצידו של טים בעוד שליאם ישב לצידו של ראיין. "אני מתרגש" טים לחש לחברתו, אוחז בידה, מתרגש לחזור הביתה, מתרגש שהוא חוזר אחת ולתמיד לאזור הנוחות שלו. ולא סתם, אלא עם תעודת מקצוע ביד.
"גם אני" אליסון אמרה בחיוך, מתרגשת שסוף כל סוף חברה הטוב יהיה איתה תמיד, בלי מרחק משמעותי. אוחזת בחוזקה בכף ידו של טים שחייך אליה. "הם מסתדרים" אליסון אמרה לפתע כשהזיזה את עיניה מטים, מסתכלת על ראיין וליאם, רואה שהם מדברים בניהם, וטים הזיז את עיניו אליהם, מחייך בהקלה, שמח לראות עד כמה שליאם וראיין הצליחו להתחבר עם הזמן.
-
"היא דומה לך" ליאם מלמל בשקט כשהסתכל על התמונות החדשות של ג'ולייט בטלפון של ראיין, "היא כבר אומרת כמה מילים בצורה ברורה. יותר טוב מהפעם האחרונה שבאתם לארץ" ראיין השוויץ ביצירה הטבעית שלו וליאם חייך, שם לב שיש עליו מבטים נוספים והוא הרים את עיניו מהטלפון, מסתכל על טים שחייך אליו והוא קרץ לו בהשתובבות. "גם לנו תהיה ילדה או ילד יפים כמו ג'ולייט, נכון?" ליאם שאל בקול וליבו של טים צנח באחת, לא מצפה לשאלה הזאת, "אהממ" טים מלמל, מסמיק כולו לפני שהוא ברח עם עיניו, מהנהן.
אליסון צחקקה וחיבקה את טים אליה, אוהבת אותו יותר בכל פעם מחדש. "אז מתי אתה מציע?" ראיין לחש לליאם, משתעשע, לא באמת יודע על התכנונים של השרירי. "אני באמת הולך להציע" ליאם לחש בחזרה, גורם לעיניו של ראיין לפעור. "מ-מה?" ראיין שאל בהפתעה וליאם הנהן וסימן לו להיות בשקט עם עיניו, "אני עדיין לא יודע מתי, אני אעדכן את כולם כשנגיע לארץ" הוא לחש, שם לב שטים חוזר להביט עליהם, כרגע בסקרנות, והוא החליט להפסיק עם הלחישות, מחזיר לטים מבט ממושך ומחויך והצעיר גיחך באושר לפני שהדיילות והדיילים קיבלו את תשומת ליבם כשהם הסבירו לכולם על מהלך הטיסה, מבקשים לחגור חגורות.
--
הטיסה עברה חלק, טים מצא את עצמו בסוף יושב ליד ליאם, מתחלף במהלך הטיסה עם ראיין כשאליסון נרדמה, מוצא את זה כהזדמנות נפלאה לשבת ליד בן זוגו.
טים השעין את ראשו על הכתף הקרובה של השרירי, מאפשר לעצמו ללכת לישון, כמובן לא לפני שליאם נשק לשפתיו, נשיקת לילה טוב רכה. ישנים ביחד עד לנחיתה.
---
"שלום!!!" הקהל צעק באושר כשהנוחתים יצאו החוצה, חוזרים לביתם או באים לביקור. טים שפשף את עיניו, אוחז במזוודה אחת בעוד שליאם החזיק שתיים אחרות, נעזרים גם באליסון וראיין עם התיקים הרבים.
"טים! ליאם!" קולו של פיליפ נשמע מהקהל וכולם הזיזו לכיוונו את העיניים, רואים גוש של אנשים מוכרים. "שלום!" טים צעק באושר, מנופף לכל מי שהיה שם, להוריו, להורים של ליאם, לאביגייל, לדין, ליונתן, לג'וש, לפיטר, לפיליפ לקריסטין ובמיוחד לג'ולייט המבולבלת.
YOU ARE READING
אהבה שנייה
Romansטים הוא סטודנט צעיר בן 23 ובין היתר הוא גם עובד בתור מלצר במסעדה של חבר ילדותו הטוב- ראיין. טים הכיר את ראיין מגיל צעיר, ואת האמת שהוא מאוהב בו עמוקות, הבעיה הגדולה היא שטים בתוך הארון- עמוק בתוכו. הוא אוהב את חברו הטוב אהבה חד צדדית כואבת במיוחד, ש...