אהבה שנייה -פרק 52- (18+)

6K 201 7
                                    

ליאם גיחך כששמע את זרם המים, מבין שטים מתקלח. הוא הלך אל מקור הרעש, נוגע בידית הדלת, מוריד אותה מטה ומנסה למשוך את הדלת כלפיו, אבל אז הוא גילה שהדלת נעולה.

"טים, למה נעלת?" ליאם שאל, דופק על הדלת, "כי אני לא רוצה שתיכנס" טים ענה בקול, "ואם אני צריך להתפנות?" ליאם התגרה, נשען עם גבו על הדלת, "אז תתאפק" טים מלמל בכעס, "או שתלך לחדר של החבר ה-נ-ח-מ-ד שלך" טים אמר וליאם צחק בחוזקה, "אוי טים אתה עוד תהרוג אותי" ליאם אמר, "זה מחמיא לי שאתה מקנא, אבל באמת שאין לך למה" ירוק העיניים הוסיף, "מי אמר שאני מקנא?" טים אמר ברשף, סוגר את זרם המים ומייבש את עצמו במגבת.

"אם אתה לא מקנא אז למה אתה מנהג כמו אחד כזה?" ליאם בירר, עוקץ בהתגרות את בן הזוג העצבני שלו, "תעשה לי טובה ליאם, אני לא מקנא" טים אמר, עוטף את מותניו במגבת לפני שהוא פתח את הדלת, גורם לליאם למעוד קלות לאחור, אבל הוא הצליח לייצב את עצמו, מסתובב אל בן זוגו שהביט עליו בכעס.

"אם לא היית מקנא לא היית כועס ככה" ליאם אמר, נוגע במצח המכווץ של טים שצקצק ברוגז, "אמרת שאתה רוצה להתפנות, אז תיכנס" טים אמר, מזיז את ליאם ממנו לפני שהוא התקדם אל תוך החדר וליאם נשם עמוק והסתובב אל טים, מסתכל על גבו של טים, בוחן את איך שהוא פושט את המגבת בשביל לנגב את עצמו שוב.

וזאת הייתה ההזדמנות שלו. הוא התקדם אל טים לפני שסובב אותו במהירות, "ליאם מה אתה עוש-מממ" טים צפצף כשליאם דחף אותו לשכיבה על המיטה, אוחז בכתפיו, "אמרתי לך שאין לך ממה לקנא, לג'רי יש חברה" ליאם אמר, טונו רציני וטים הביט עליו בשקט, "ואמרתי לו שאתה תשמח להכיר עוד אנשים נחמדים, רציתי להתקשר אלייך שתבוא" ליאם הוסיף, "לא הפסקתי לדבר עלייך איתו" ליאם המשיך, רוכן מטה ונושק למצחו של טים שהמשיך לשתוק. הוא לא באמת יכל לדבר אחרי שהבין שהוא טעה.

"וזה שאתה ערום כרגע מתחתיי גורם לי להתחרפן, אני אפילו לא יודע איך אני מצליח לדבר איתך כרגע. אז זה כל כך טיפשי מצידך לחשוב שאני אסתכל על מישהו אחר, אתה מבין טים?" ליאם אמר, מלטף את פניו של טים, מבחין איך שעיניו של הצעיר מתחילות לנצנץ, הוא עומד לבכות.

"א-אני מצטער" טים גמגם, דמעה נופלת מעיניו וליאם נאנח, מנגב אותה במהירות, "קרה משהו בלימודים?" ליאם שאל וטים הנהן, דמעות ממשיכות ליפול מעיניו. ליאם חיבק אותו ברכות, מלטף את שיערו הרך של טים שהחזיר לו חיבוק חזק, הוא באמת היה צריך את זה.

--

"בוא נתלבש ואז נדבר על הכל, אוקיי?" ליאם הציע כשהתרחק מהחיבוק, מתרומם מבן זוגו ועוזר לו לעמוד לפני שהוא הלך להוציא לו בגדים מהארון, עוזר לו לפני שהם נשכבו על המיטה מתחת לשמיכה, כל אחד שכוב על צידו, מביטים זה על זה.

"אז מה קרה?" ליאם שאל, מלטף את לחיו העליונה של טים, "פישלתי היום" טים מלמל, "למה אתה חושב ככה?" האחר שאל, רוצה להבין, "כי היום המורה נתנה לנו משימה, להכין אוכל וקינוח ובאמת שהשקעתי, אבל היו לה הרבה הערות ו-וזה ישמע מפונק, אבל מעולם לא קיבלתי הערות לא טובות על הבישול שלי" טים לחש, עיניו חוזרות לדמוע וליאם חייך, מחבק אותו.

אהבה שנייהWhere stories live. Discover now