"ניפגש מחר" טים אמר כשיצא מרכבו של ראיין אחרי שהוא וקריסטין הורידו אותו בביתו, "להתראות, תהנה עם אליסון" ראיין קרץ, רומז על מעשה מיני וטים גיחך קלות והנהן, גורם לקריסטין להסמיק, "השיחות שלכם כל כך מביכות" היא אמרה והניחה את ידה על ברכו של בן זוגה וטים יכל להבחין זאת, "אני אלך, תיהנו גם אתם" הוא אמר וקריסטין הסמיקה עוד יותר, "נהנה" ראיין אמר בצחקוק והבלונדינית הכתה את כתפו לפני שהוא נסע משם במהירות, וטים נאנח והביט על הרכב הנוסע, "תמותו" הוא לחש, רוצה להקל על ליבו עם האיחול הזה אבל זה לא כל כך צלח, הלב שלו כאב יותר מדי.
הוא לבסוף מצא את עצמו עומד בקצה המדרכה בזמן שהושיט את היד שלו קדימה כשראה מונית באופק, והמונית נעצרה למולו והוא נאנח ונכנס פנימה, נותן לנהג את הכתובת של ליאם.
---
הוא עלה במעלית, מוריד משיערו את הסיכות השחורות ומאפשר לפוני שלו ליפול בבילגון על מצחו, הוא לא סידר את עצמו, אחרי הכל זה בסך הכל רק ליאם, שלא לדבר על זה שבזמן הסקס הוא גם ככה יתבלגן כולו.
-
המעלית נפתחה בקומה הרביעית וטים נאנח ויצא החוצה, מתקדם אל הדירה של ליאם והוא תקתק בדלת, מחכה שהאחר יפתח אותה וזה לבסוף קרה, ליאם פתח את הדלת, חסר חולצה או מכנסיים, רק בוקסר היה על גופו, הוא גם כן לא סידר את עצמו לטים, אחרי הכל הוא כבר מרגיש חופשי עם האחר.
"כנס" ליאם ענה וטים לא השיב ורק נכנס פנימה, וכשליאם סגר אחריהם את הדלת טים הפיל את התיק שלו על הרצפה, פושט במהירות את חולצתו וחושף את גופו העליון לפני שהוא זינק על שפתיו של ליאם, מנשק אותו ברעב וליאם חייך לעצמו ואחז בגבו התחתון של טים עם ידו הימנית בעוד שהשמאלית אחזה באחורי ראשו של הצעיר, מצמיד אותו אליו ומנשק אותו, "אני מבין שהתגעגעת" הוא אמר בהשתובבות, "תסתום ליאם" טים אמר לפני שהמשיך לנשק את האחר, מדמיין ששפתיו הרכות של האחר הן למעשה של ראיין, אחרי הכל ליאם יודע לנשק, וזה עוזר לטים לשקוע עמוק בתוך הפנטזיות שלו.
-
ליאם עשה את הכל מהר, הוא הוליך את טים אל החדר שלו, עדיין מתנשקים, הם כבר ידעו את הדרך אל החדר כבר בעצימת עיניים, אחרי הכל זאת לא הפעם הראשונה שלהם שהם עושים את זה.
-
השרירי זרק קלות את טים למיטה, גורם לנשיקה להתנתק רק בשביל לפתוח את כפתור המכנס והריצ'רץ' של טים, וידיו החמימות פעלו לאחר מכן, מושכות את בד הג'ינס מרגליו של טים לפני שהוא פשט מחלקו התחתון של האחר את הבוקסר, משאיר את כחול העיניים עירום במלואו לפני שהוא הוריד את הבוקסר שלו גם כן, נותן לטים את האפשרות לראות את גופו כמו שצריך וטים חייך לעצמו קלות לפני שליאם עלה למיטה, נכנס בין רגליו ורוכן מטה בשביל לנשק את צווארו ברצון.
YOU ARE READING
אהבה שנייה
Romanceטים הוא סטודנט צעיר בן 23 ובין היתר הוא גם עובד בתור מלצר במסעדה של חבר ילדותו הטוב- ראיין. טים הכיר את ראיין מגיל צעיר, ואת האמת שהוא מאוהב בו עמוקות, הבעיה הגדולה היא שטים בתוך הארון- עמוק בתוכו. הוא אוהב את חברו הטוב אהבה חד צדדית כואבת במיוחד, ש...