אהבה שנייה -פרק 18-

3.5K 265 129
                                    

טים התעורר, הוא פקח את עיניו ונאנח בייאוש לפני שהתרומם לישיבה, סופית, אין יותר הוא וליאם, זהו, עכשיו הוא צריך להיות אמיץ ולהתמודד לבד למול האהבה שלו לראיין.

-

הוא התרומם מהמיטה, יוצא מהחדר שלו ונעצר כשהופתע לראות את ליאם עוד ישן על הספה, "הוא כנראה היה עייף" טים מלמל לעצמו לפני שהתקרב אליו באיטיות, מתיישב עם ברכיו על הקרקע למול פניו הישנות של הגבר האחר והוא הסתכל עליו לכמה רגעים בשקט, מרים קלות את ידו מעלה ומלטף את גבותיו של ליאם בהיסוס לפני שהוא חייך לעצמו בעצב, "אתה נאה" הוא לחש, "הגיע הזמן שתמצא מישהו שיעריך אותך" הוא הוסיף לפני שרכן קדימה, נושק למצחו של ליאם לפני שהוא התרומם.

-

"לקום!" טים אמר בכעס, משנה את הגישה שלו כשהוא העיר את ליאם, לא רוצה לתת לאחר את ההרגשה שאכפת לו ממנו.

"לעזאזל" ליאם מלמל, ראשו כאב מעט, בטח בגלל האלכוהול, הוא פקח את עיניו, מביט על טים לפני שהוא נאנח לעצמו והתרומם לישיבה, "אני הולך" הוא אמר לבסוף, שם את נעליו ומתרומם לעמידה למול טים, "א-אתה רוצה לאכול ארוחת בוקר?" טים שאל וליאם גיחך ובלגן את שיערו של האחר קלות, "הפסקת את היחסים שלנו אתמול, אתה לא תציע לכל בן אדם זר לאכול איתך ארוחת בוקר, לא ככה?" ליאם אמר בזלזול וטים הביט עליו בחוסר אמונה, מאוכזב מעט, "מעכשיו אנחנו זרים?" טים שאל, "כן" ירוק העיניים מלמל, "אז אל תנסה להיות קרוב אלי ואל תרגיש לא נעים ממני, אין לנו יותר קשר" חום השיער מלמל לפני שהזיז את טים ממנו.

"להתראות" הוא אמר בחיוך לפני שעשה את דרכו מחוץ לביתו של טים, והצעיר הביט על הדלת הנסגרת, "אידיוט אחד" הצעיר מלמל, "עשיתי טוב שהפסקתי את זה" הוא הוסיף, ליבו לא שלם במיוחד עם האמירה הזאת.

"לעזאזל" הוא מלמל לבסוף, מסרק את שיערו השחור לפני שהביט על שולחן האוכל, רואה אותו נקי לחלוטין והוא הבין שכנראה ליאם ניקה אותו אתמול, "טיפש" הוא אמר לפני שהסתובב והלך אל המקלחת, מחליט להתרענן מהכל, הרי הוא צריך ללכת בקרוב לעבוד.

---

ליאם ישב לכמה רגעים ברכב שלו, הוא לא התניע אותו ולא התכוון לזוז, הוא הביט על הדירה של טים לפני שהוא השעין את ראשו לאחור, עוצם את עיניו בייאוש, "שיט" הוא קילל חלושות, אז ככה הם מסיימים את זה? ככה טים מוכן להגיד לו להתראות?

---

"הלו" האב המבוגר ענה, "תגיד לג'וש שיכנס לדירה בחודש הבא" ליאם מלמל, "באמת? החלטת להסכים? למה?" המבוגר שאל בסקרנות, "אל תשאל שאלות, פשוט תגיד לו" ליאם אמר לפני שניתק את השיחה, מניח את מצחו על ההגה ונושם עמוק לפני שהוא חייג לאביגייל.

-

"ליאם" אביגייל ענתה מהר לטלפון, מפסיקה את הציור שלה ומביטה על הלוח המקושקש, מקשיבה לשקט מהצד השני, "זהו" ליאם מלמל בשקט ואביגייל נאנחה, מבינה למה הוא מתכוון, "טים סיים את מה שיש בנינו" ירוק העיניים הוסיף, "ו-ומה אתה מרגיש לגבי זה?" היא שאלה, ליבה כואב, "לא יודע" ליאם מלמל בחיוך, "אני באמת לא יודע" הוא הוסיף, ליבו פועם בחוזקה, זה כאב.

אהבה שנייהWhere stories live. Discover now