"החלטתם להתלבש אותו הדבר" ליאם מלמל לעצמו בבוז כשהביט על פיטר ופיליפ לובשים חולצות צבעוניות וגאות במיוחד, לובשים גם שורט ג'ינס ונעלי אולסטאר לבנות, בעוד שהוא לבש בסך הכל טישרט שחורה וג'ינס בהיר, "נו בטח, איך ידעו שאנחנו זוג אם לא ככה?" פיטר אמר, אוחז במותנו של פיליפ המבויש, "אני מאמין שהם ידעו גם אם לא הייתם קיטשיים כאלו, אתם תתמזמזו לא מעט" ליאם אמר, מסתכל על ג'וש שנכנס אל תוך הדירה, כנראה מסיים את העבודה.
"היי" ג'וש אמר בחיוך, הולך אל השלושה, מניח את זרועו על עורפו של ליאם, "היי" פיליפ אמר בחיוך, "אתם הולכים למצעד?" ג'וש שאל, "כן" ליאם אמר, מזיז את ידו של אחיו ממנו, היחסים בניהם טובים, אבל עדיין היה קשה לו להיות צמוד אליו כל כך, כמו רוב האחים.
"אני יכול גם לבוא?" ג'וש שאל, מפתיע את השלושה, "אתה בטוח שתצליח להתמודד עם הזוועות?" פיטר שאל בבוז וג'וש גיחך, צובט את לחיו של פיטר, "אל תדאג לי" הוא קרץ, מזעזע את פיטר שהרחיק אותו ממנו, "אתה לחלוטין יכול לבוא" פיליפ אמר בחיוך מאושר, יודע שגם אם ליאם לא אומר את זה, הוא יהיה מאושר לדעת שאחיו מגיע למצעד הגאווה.
"מעולה" ג'וש אמר, "אני צריך ללבוש משהו מיוחד?" הוא בירר, מסתכל על אחיו בחיוך, יודע שהוא מעט מובך מהמצב וזה די שעשע אותו, "לא" ליאם אמר, "תתלבש כרגיל" ליאם הוסיף, לא מביט על אחיו, "אוקיי, אני אלך להתקלח" ג'וש אמר, מבלגן את שערו של ליאם לפני שהלך אל המקלחת.
----
"ג'וש באמת השתנה" פיליפ מלמל כשהם ישבו בסלון בהמתנה לג'וש שעוד התקלח, מחבק את ליאם למספר רגעים, "כן" השרירי מלמל, מחייך קלות בהקלה, "אני מניח לעצמי שהוא באמת עושה את זה בשבילך" פיטר אמר בכנות, "יכול להיות" ליאם השיב, שמח לחשוב שג'וש מכבד את עצם היותו הוא.
"דין גם בא עם בן הזוג שלו?" פיטר שאל, "כן" ליאם אמר, "נפגוש אותם כבר שם" ליאם הוסיף ושני האחרים הנהנו בהבנה, "גם קריסטין וראיין יהיו" ליאם מלמל, "באמת?" פיטר שאל בהפתעה, "כן, אביגייל אמרה לי אתמול שהם רוצים לבוא גם כן" הוא השיב, "ואוו, היא עוד מעט בחודש חמישי, נכון?" פיטר שאל, מתכוון לקריסטין, "כן" ליאם אמר בחיוך קל, "לא יהיה לך מוזר לפגוש את ראיין?" פיליפ שאל בדאגה לליאם, "לא יודע" ליאם אמר, מגרד מעט בעורפו, "כנראה שיהיה איזשהו חוסר נעימות" הוא הוסיף, "יהיה בסדר" פיליפ אמר, טופח על כתפו של ליאם שהנהן לבסוף בהסכמה.
"נפגוש את אליסון ואביגייל כבר שם?" פיטר שאל וליאם הנהן, שומע את דלת המקלחת נפתחת, מבין שג'וש סיים להתקלח, מבין שעוד מעט הם יעשו את דרכם אל מצעד הגאווה המוזר ביותר שכנראה הוא חווה אי פעם.
אבל משהו אחד לא השתנה במצד הגאווה הזה, טים מעולם לא היה במצעד הגאווה והוא גם לא יהיה עכשיו- זה מה שליאם האמין לעצמו, והוא נאנח בייאוש, "מה קרה?" פיליפ שאל כשהבחין באנחה, "כלום" ליאם אמר בחיוך, "אני אכין לי קפה, מישהו רוצה?" הוא שאל, עושה את דרכו למטבח, "לא" פיטר מלמל, מסתכל לאחר מכן על פיליפ, "אני מאמין שאחרי שהוא יראה את טים הוא יירגע" פיטר לחש בחיוך ופיליפ צחקק, "חוץ ממנו, כולם בערך יודעים שטים מגיע" פיליפ לחש באושר ופיטר הנהן, מלטף את פניו של אהובו, "אתה כל כך יפה" הוא לחש, "ל-למה אתה אומר את זה פתאום, אני אקבל התקף לב עוד לפני המצעד" פיליפ לחש במבוכה ופיטר צחק, מחבק אותו, "אני תמיד אגיד לך את זה" פיטר לחש ופיליפ חייך, מלטף את ראשו של בן זוגו.
YOU ARE READING
אהבה שנייה
Romanceטים הוא סטודנט צעיר בן 23 ובין היתר הוא גם עובד בתור מלצר במסעדה של חבר ילדותו הטוב- ראיין. טים הכיר את ראיין מגיל צעיר, ואת האמת שהוא מאוהב בו עמוקות, הבעיה הגדולה היא שטים בתוך הארון- עמוק בתוכו. הוא אוהב את חברו הטוב אהבה חד צדדית כואבת במיוחד, ש...