אהבה שנייה -פרק 33-

3.2K 269 140
                                    

"יש לך בית גדול" דין אמר בחיוך כשנכנס אל תוך ביתו של ליאם, השרירי הזמין אותו לאכול אצלו אחרי שהוא הציע שהם יאכלו ביחד, "תודה?" ליאם השיב בחיוך, נכנס פנימה אל ביתו.

"מה אתה רוצה לאכול?" ליאם שאל, "לא אכפת לי" הצעיר אמר בכנות, "בוא פשוט נבשל ביחד" הוא הוסיף וליאם הסתכל עליו, מה זאת אומרת לבשל ביחד? דין יכנס למטבח? ומה עם טים? זה הרגיש לליאם כאילו והוא בוגד בשחור השיער.

"אתה לא צריך, תשב ואני אבשל משהו" ליאם מלמל, מנסה להוריד את האחר מהנושא, "מה פתאום, אני רוצה לעזור לך לבשל" דין אמר בחיוך תמים, וליאם התאפק שלא להיאנח, הוא לא יכול להגיד לדין שהוא לא רוצה לבשל איתו בגלל שבדרך כלל מי שבמטבח הוא טים, זה ישמע טיפשי במיוחד.

"איך שאתה רוצה" ליאם אמר לבסוף, מכחכח בגרונו לפני שהלך אל המטבח, מאפשר לאחר לעקוב אחריו לפני שהוא פתח את המקרר, "או, יש לך אוכל" דין מלמל, מסתכל על הקופסאות שבמקרר, "אתה הכנת?" דין שאל בחיוך וליאם בלע את רוקו, מתלבט אם לספר את האמת, "טים הכין" ליאם אמר, "או" דין מלמל בהבנה, "הוא מבשל לך?" הצעיר שאל וליאם רק שתק והוציא מצרכים מהמקרר, והאחר הבין שהוא כנראה שלא רוצה לדבר על זה, מחליט שלא לדבר, מסתכל בשקט על ליאם.
---

טים עלה במעלית אל הדירה של ליאם, נרגש במיוחד, הוא שמח למצוא תירוץ מתאים בשביל לפגוש את ליאם, הוא היה צריך אותו, ועכשיו, כשהוא פגוע מראיין, זה הדבר הכי טוב בשביל ללכת אל ליאם.

הצעיר עמד למול פתח הדלת, נושם עמוק ומחזיק בחוזקה את תיקו לפני שהוא תקתק בדלת.
-

"אני אלך לפתוח" ליאם אמר, מסתכל על דין שחתך את הירקות, "אוקיי" בעל העיניים הבהירות אמר בחיוך, מביט על איך שהשרירי יוצא מהמטבח והוא חייך לעצמו קלות, שמח שיוצא לו להיות קרוב לליאם.
---

"ט-טים" ליאם גמגם בהפתעה כשראה את הצעיר עומד בפתח הדלת, "ליאם" טים מלמל, "מה אתה עושה כאן?" ליאם שאל, מביט לאחור, מפחד שדין יצא מחוץ למטבח, הוא לא רצה שטים יבין משהו לא נכון.

"אני צריך אותך" טים לחש, "ר-ראיין וקריסטין מאורסים עכשיו" הוא הוסיף וליאם החזיר אליו את עיניו, נאנח לעצמו, "אתה רוצה לשכב איתי?" ליאם שאל, לא מסנן את מילותיו, "כן" טים השיב, "אני רוצה לישון אצלך גם היום" טים המשיך, ליבו פעם בחוזקה.
-
"ליאם, סיימתי לחתוך את הירקות, להתחיל לבשל את ה-" דין נעצר מלדבר, מסתכל על ליאם וטים שעמדו בפתח הדלת בעוד שטים הביט עליו בהפתעה, "אתה לא לבד?" טים שאל כשחזר להביט על ליאם שעצם את עיניו בייאוש, "ה-הוא גם מבשל לך?" טים מלמל בשקט, נשמע פגוע, וליאם פקח את עיניו, "זה לא מה שאתה חושב" ליאם אמר ברצינות, רואה איך שטים צועד אחורנית.

"א-אני אלך, מצטער על ההפרעה" טים לחש, מרגיש את הבטן שלו מתכווצת בכאב לפני שהוא הסתובב, מתחיל לדמוע בזמן שהלך במהירות אל כיוון המעלית.

אהבה שנייהWhere stories live. Discover now