טים הסדיר את נשימותיו אחרי שרץ מהמונית אל פתח ביתו של ראיין, רוצה להגיע הכי מהר שהוא יכול אל חברו שבצרה.
הוא עצם את עיניו לכמה רגעים, נושם עמוק ומהנהן לעצמו, מדרבן את עצמו לתקתק בדלת ולאחר מכן הוא עשה את זה, מתקתק בדלת ומחכה בפחד שראיין יפתח לו את פתח הבית.
-
"ט-טים" ראיין מלמל בשכרות עמוקה כשפתח את הדלת, הוא היה נראה אפוס כוחות, חלש וחסר שמחה, אפשר להגיד שהוא היה נבול, כל כך נבול שטים לא יכל שלא לדמוע, "ראיין" הוא לחש, "תיכנס" ראיין מלמל לבסוף, זז מעט מהדלת ומאפשר לטים להיכנס פנימה לפני שהוא סגר את הדלת באיטיות, יודע שאם הוא יסגור אותה מהר הוא כנראה יאבד שיווי משקל וייפול לקרקע.
טים הביט על ראיין בחשש, רואה איך שראיין הולך בזגזג אל הסלון והוא הלך אחריו באיטיות, רוצה להגן על ראיין אם ובמקרה הוא ייפול לאחור.
"ש-שב" ראיין מלמל כשזרק את עצמו לסלון, נופל לישיבה ומושיט את ידו קדימה- אל בקבוק האלכוהול, מבלי באמת להביט על טים שהקשיב לו והתיישב לידו בשקט, רואה איך שראיין לוגם מפיית הבקבוק את המשקה החריף שכבר לא בטוח שיישכר אותו יותר ממה שהוא שיכור כבר עכשיו.
"ר-ראיין תפסיק" טים אמר, לא יכול לראות את ראיין ככה והוא אחז בבקבוק, מרחיק אותו מעט מפיו של האחר, אבל הבלונדיני עדיין היה חזק והוא משך בחזרה אליו את הבקבוק, "ת-תאשים את עצמך בזה" ראיין מלמל בלחש וטים כיווץ את גבותיו בחוסר הבנה, שומע טוב מאוד את מה שחברו הטוב אמר.
"מ-מה?" טים מלמל, הוא לא הבין את מה שראיין אומר והאחר רק הביט עליו לכמה רגעים, שותק ומסתכל עליו, חוקר אותו עם עיניו השיכורות, חיוך מזלזל הופיע על פניו של ראיין לפני שהוא שקע בפניו המבולבלות של טים, רואה את עיניו הדומעות והמודאגות של חברו והוא נאנח לעצמו, מתאפס על עצמו מעט למספר שניות, טים לא אשם, הוא לא יכול להאשים אותו, טים תמים מדי בשביל שיהיה לו חלק במצב הזוגי שלו ושל קריסטין.
"לא משנה" ראיין אמר לבסוף, חוזר ללגום מהמשקה שלו, משאיר את טים מבולבל כל כך, "ראיין למה התכוונת?" טים שאל, מתעקש לדעת, גורם לראיין להיאנח שוב לפני שהוא הניח את הבקבוק על השולחן, נשען אחורנית על הסלון ועוצם את עיניו, "תגיד..." ראיין מלמל, עיניו עוד עצומות וטים הסתכל עליו, מנגב את דמעותיו קלות, הוא לא יכול לבכות, אין לו את הזכות לבכות למול ראיין, ראיין הוא זה שסובל הכי הרבה כרגע.
"איך הולך לך עם אליסון? אתם בזוגיות טובה?" ראיין שאל, פוקח את עיניו ומזיז את ראשו הצידה, מסתכל על טים, "כ-כן, אנחנו בזוגיות טובה" טים אמר, משקר ולא משקר כאחד, אחרי הכל הוא ואליסון חברים מאוד טובים וגם זה סוג של זוגיות, אבל מבחינת התשובה שראיין רצה לשמוע באמת, זה היה שקר, הם לא זוג בסופו של דבר.
YOU ARE READING
אהבה שנייה
Romansטים הוא סטודנט צעיר בן 23 ובין היתר הוא גם עובד בתור מלצר במסעדה של חבר ילדותו הטוב- ראיין. טים הכיר את ראיין מגיל צעיר, ואת האמת שהוא מאוהב בו עמוקות, הבעיה הגדולה היא שטים בתוך הארון- עמוק בתוכו. הוא אוהב את חברו הטוב אהבה חד צדדית כואבת במיוחד, ש...