אהבה שנייה -פרק 9- (18+)

5.6K 270 56
                                    

טים אחז בדלי הפופקורן שלו בזמן שהלך עם הבנות אל המושבים שלהם, אליסון ואביגייל ישבו אחת ליד השנייה בעוד שטים ישב ליד אליסון, ממתינים שהסרט יתחיל.
-

אליסון שלחה את ידה אל טים, רוצה לאחוז בכף ידו ולעודד אותו, אבל ורודת השיער הזיזה את היד שלה ממנו ושחורת השיער הסתכלה עליה בהפתעה, מנסה שוב לאחוז ביד שלו, אבל שוב אביגייל הזיזה אותה. "מה יש לך?" אליסון שאלה ברוגז, לא מרוצה מההתנהגות של האחרת, "תחכי ותראי" אביגייל לחשה ואליסון עוד יותר לא הבינה מה קורה, אחרי הכל אביגייל לא שיתפה אותה בהצעה שלה לליאם.
---

"או, ליאם!" אביגייל אמרה בהפתעה כשליאם התיישב לצידו של טים המופתע שהביט עליו בעיניים פעורות. "מה אתם עושים כאן?" ליאם שאל, מסתכל לאחר מכן על טים, "אתה עד כדי כך לא יכול בלעדיי?" הוא שאל וטים הביט עליו בזעזוע.
"מ-מה אתה עושה כאן?" טים שאל בזלזול, "באתי לראות סרט" הוא אמר, "לבד?" טים שאל והאחר הנהן, "ובמקריות מוחלטת באת בזמן הזה, לסרט הספציפי הזה ולמושב הזה?" טים הוסיף לשאול וליאם הנהן ולקח קצת פופקורן מטים, "אתה צוחק עליי עכשיו, נכון?" כחול העיניים שאל בכעס, מזיז את הפופקורן הצידה ומסתכל על ליאם בכעס. "למה באת לכאן?" הוא שאל ברצינות, "כבר אמרתי שבאתי לראות סרט" ליאם אמר, לועס בגאווה את העיגולים המלוחים, וטים הסתכל עליו ברוגז לפני שהביט על שתי הבנות, "אתן אחראיות לזה?" הוא שאל ואליסון מהר הניעה את ראשה לשלילה לפני שהסתכלה על אביגייל שחייכה אליהם, "בסך הכל הצעתי לו לבוא, לא אמרתי לו שטים יהיה" אביגייל אמרה, משקרת לחלוטין וטים הביט עליה בכעס לפני שחזר להסתכל על ליאם.

"למעשה מישהו התחיל איתי היום, אז רציתי לדעת אם הסרט הזה שווה בשביל שאקח אותו לראות אותו" ליאם מלמל, מביט בהרמת גבה משתובבת על טים ששתק לרגע, "זה לא מעניין אותי" הצעיר מלמל והזיז את עיניו ממנו, "זה באמת לא מעניין אותך? אם יהיה לי מישהו אז אני אסיים את מה שיש בנינו" ליאם לחש וטים בלע את רוקו, את האמת שהוא לא רצה שזה יקרה, לפחות לא עכשיו, "תעשה מה שאתה רוצה, לא אכפת לי" שחור השיער מלמל וליאם הנהן בהבנה בדיוק כשהסרט התחיל להיות משודר, והבנות הביטו על שני הגברים לפני שהסתכלו על המסך בעוד שטים הזיז את גופו מעט הצידה, נצמד יותר לאליסון, וליאם חייך לעצמו והביט על המסך.
---

"אני הולך לשירותים" טים לחש באמצע הסרט והבנות הנהנו אליו בהבנה לפני שהוא התרומם, מביט על ליאם שהסתכל עליו בזלזול והוא נאנח לעצמו, "תזיז את הרגליים" טים לחש בעצבנות וליאם רק חייך, לא מזיז את רגליו וטים נאנח לעצמו ונצמד לקצה המעבר, הולך באיטיות באזור הריק שבין רגליו של ליאם למושב האחורי של הכיסאות שלפניהם- לפחות עד שליאם בעט קלות ברגליו, גורם לצעיר לאבד משקל וליפול על גופו.

"ליאם!" טים אמר בכעס, עדיין מדבר חלושות וליאם גיחך ואחז בכתפיו של הצעיר, דוחף אותו בחזרה לעמידה, "פתטי" הוא לחש וטים נגס בשפתו ברוגז לפני שבעט בו בחזרה ולאחר מכן הוא אחז בברכיו של ליאם מבלי באמת לבקש, נעזר בהן לעבור בבטחה.
---

אהבה שנייהWhere stories live. Discover now