אהבה שנייה -פרק 21- (18+)

6.1K 295 185
                                    

השיחה עם אליסון הסתיימה והוא הביט בשעון, משתנק כשראה שכבר 10, מופתע מעצם העובדה שהוא לא שם לב לאיך שהזמן עובר.

"עוד שעה" הוא אמר לעצמו, מרגיש את הבחילה המפוחדת לפני שהוא הלך מהר לחדרו, מחליט להתארגן, הוא צריך להיראות הכי טוב שהוא יכול, הוא צריך לגרום לראיין לשים לב אליו, הוא צריך שהוא ייקח אותו ברצינות, גם את האהבה שלו.

---

טים סיים להתארגן כשדפיקות בדלת נשמעו, וליבו עצר מלפעום, יכול להיות שראיין החליט להקדים ולהגיע אליו ישירות?

הוא במהירות סידר את עצמו בפעם האחרונה למול המראה לפני שהוא נשם עמוק, מרגיש איך שהפחד מתגבר עליו ככל שהוא צעד קדימה יותר לפתח הדירה שלו, והדפיקות נשמעו שוב, מקפיאות את גופו לכמה רגעים לפני שהוא נגס בשפתו התחתונה, שולח את ידו הרועדת קדימה אל הידית לפני שפתח באיטיות את הדלת.

וליבו צנח מחזהו כשהוא הביט בליאם המתנשף שעמד בפתח הדלת, "מ-מה?" טים מלמל, לא יודע איך לאסוף את עצמו, הוא היה עוד מבוהל מעצם העובדה שהוא חשב שזה ראיין, "מ-מה אתה עושה כאן?" טים שאל וליאם לא ענה, הוא רק נכנס פנימה, מזיז את טים לפני שהוא דחף קלות את הדלת לאחור, לא נסגרת במלואה.

-

"אתה נפגש עם ראיין היום?" ליאם שאל וטים הביט עליו עם עיניים פעורות, "א-איך א-אתה יו..", "אליסון" ליאם השיב עוד לפני שטים סיים את השאלה, הוא כבר ידע מה הצעיר ממנו רוצה לשאול.

"מה זה משנה לך?" טים שאל, מתחיל להתאפס על עצמו למרות שהוא הרגיש חלש, חלש לליאם, למגע שלו שהוא רצה להרגיש כל כך, הוא היה צריך אותו, יותר מדי.

"זה לא" ליאם אמר, שולח את ידו אל הלחי של טים, מלטף אותה קלות וכחול העיניים הסתכל עליו בחוסר הבנה, "ר-ראיין אמור להגיע עוד מעט, אני צריך ללכת" טים מלמל, מרגיש איך שהחולשה משתלטת עליו באיטיות והוא הזיז את ידו של ליאם ממנו, אבל ליאם רק חייך, "יש לי דייט היום" המרצה אמר לפתע וטים בלע את רוקו, "עם מי?" הוא שאל, שוכח שהוא אמור להראות לליאם שלא אכפת לו מזה, "דין, המרצה שהתחיל איתי" ליאם הסביר, "אז אתה אוהב אותו?" טים שאל, שוכח שעוד חצי שעה הוא אמור ללכת להיפגש עם ראיין.

"לא" ליאם לחש וטים מצא את עצמו מחייך קלות ללא שליטה וליאם יכל לראות את זה והוא חייך גם כן לפני ששלח את ידו שוב קדימה, אוחז במותן של טים ומושך אותו קרוב אליו, מאפשר לשחור השיער להשתנק קלות ולהביט בעיניו הירוקות.

"אתה רוצה שאפגש איתו?" ליאם שאל וטים בהה בו קלות לפני שזז ממנו, מנסה להילחם בעצמו, הוא צריך לחשוב על ראיין, לא על ליאם, "לא אכפת לי, תעשה מה שאתה רוצה" טים מלמל, "אני יכול לשכב איתו?" ליאם שאל וטים הביט בו באכזבה, "א-אם א-אתה רוצה" טים לחש, משחק עם אצבעותיו בעצבנות, "ואז לעולם לא תראה אותי שוב" ליאם אמר וכחול העיניים כחכח בגרונו, לא רוצה שזה יקרה.

אהבה שנייהWhere stories live. Discover now