"קדימה אביגייל, תזיזי את התחת שלך יותר מהר" ליאם צעק מהרכב שלו כשהשעה הייתה עשרה ל12 בלילה. הוא הסתכל בייאוש על ורודת השיער שלקחה את התיקים והכניסה לרכב שלה, מסדרת בעדינות את הציור שלה ברכבה. כל אחד ייסע ברכבו, אחרי הכל ליאם מתכוון להישאר לבד עם טים כשהוא יגיע.
"רגע!" אביגייל אמרה בלחץ, סוגרת את דלתות הרכב לפני שנכנסה פנימה, מאפשרת לליאם להסתכל על הרכב שלה מהמראה הקדמית של רכבו לפני שהוא התניע את הרכב, מתחיל בנסיעה והיא אחריו.
---
"לא חם לך?" טים שאל, כשיצא מהמקלחת לבוש בחולצה של ליאם ומכנס ארוך שלו, מתכוון להדליק מזגן. "לא, דווקא נעים" אליסון אמרה בחיוך, מתמתחת על הסלון. "יפריע לך אם אהיה עם בוקסר וחולצה?" טים שאל, "לא אכפת לי" שחורת השיער אמרה בחוסר אכפתיות, מרימה את כתפיה קלות. "יופי" טים מלמל, פושט את מכנסו ואליסון הביטה עליו בחיוך כשסרקה את גופו עם עיניה השחורות והפולשניות. "נהיה לך תחת, אתה יודע את זה, נכון?" היא הציבה עובדה ושאלה בו זמנית, "לכולם יש תחת, לא ככה?" הוא מלמל במעט תמימות והיא צחקקה, "התכוונתי לזה שהוא התפתח מאז שעזבת לפריז עם ליאם" היא הוסיפה, קורצת. "הרבה סקוואטים עשיתם שם ביחד" היא מלמלה בערמומיות, "אליסון!" טים אמר בלחץ ביישני כשהבין למה חברתו מתכוונת, "לעזאזל" הוא הוסיף ולקח את מכנסו, מתכוון להכניס אותו רגליו שוב. לפחות עד שהדלת נפתחה באחת, ללא שום התרעה.
טים הרים את עיניו במהירות אל הדלת, מסתכל בחוסר הבנה על אביגייל וליאם שעמדו בפתח. קופא במקומו. "מ-מה.." הוא מלמל, עדיין מחזיק את המכנס, "למה אתה רק עם בוקסר?" אביגייל שאלה, "ה-היה לי חם" טים לחש, מביט בתוך עיניו של ליאם, בוהה בתוך העיניים הירוקות שהסתכלו עליו בצורה הכי עמוקה שיכלו. ליבו מחסיר פעימה אחת או שתיים, הוא לא באמת הצליח לעמוד בקצב.
"מה אתם עושים כאן?" אליסון החליטה לדבר, קמה מהסלון, "באתי לראות את טים" ליאם אמר בחיוך, זורק מבט קצר לשחורת השיער לפני שעיניו חזרו להביט על העיגולים הכחולים והכהים שהביטו עליו בשתיקה.
"רק מחר אתם יכולים להיפגש" אליסון אמרה, נעמדת לפני טים, מסתירה את רובו מפני ליאם שנאנח בייאוש. "בייבי" קולה המלטף של אביגייל נשמע ושחורת העיניים נשמה עמוק כשטון הדיבור של אביגייל הצליח להשפיע עליה, מסתכלת על בת הזוג שלה. "כבר 12 בלילה" ורודת השיער אמרה בחיוך מאוהב, "כבר יום חדש" היא הוסיפה, מתקרבת אל אליסון ומניחה בעדינות את ידה על הכתף הרכה של אהובתה, "בואי הביתה" היא המשיכה ואליסון הביטה בעיניה הירוקות של המחויכת, "אני באמת לא יכולה איתך" אליסון אמרה ונאנחה.
שחורת העיניים הסתובבה לטים, לוקחת את המכנס מידיו וזורקת אותו הצידה. "אני חושבת שלא תצטרך את זה כרגע" היא לחשה, קורצת לו לפני שהיא נשקה ללחיו, "תבלו בנעימים" היא אמרה בחיוך, צובטת את טים המובך לפני שהיא הסתובבה בחזרה, הפעם לא מסתירה את טים, מאפשרת לליאם לסרוק את גופו של בן זוגו.
YOU ARE READING
אהבה שנייה
Romanceטים הוא סטודנט צעיר בן 23 ובין היתר הוא גם עובד בתור מלצר במסעדה של חבר ילדותו הטוב- ראיין. טים הכיר את ראיין מגיל צעיר, ואת האמת שהוא מאוהב בו עמוקות, הבעיה הגדולה היא שטים בתוך הארון- עמוק בתוכו. הוא אוהב את חברו הטוב אהבה חד צדדית כואבת במיוחד, ש...