טים פקח את עיניו, מתעורר כשאור השמש חדר פנימה אל חדר השינה שלו. הזכר הרים את ראשו מעט מהכרית, מסתכל על אליסון שישנה מחובקת אליו והוא חייך וליטף את שערה, הוא התגעגע אליה, לימים שהם היו ישנים ביחד.
הוא נאנח מעט בחיוך לפני שהזיז אותה בעדינות ממנו, מתרומם מהמיטה ומתמתח בזמן שעשה את דרכו אל המקלחת. מתעורר.
---
אביגייל הייתה הראשונה להתעורר, פוקחת את עיניה בחדר שהיה פעם שייך לג'וש. היא התרוממה לישיבה על המיטה, מגרדת את ראשה לפני שהיא פיהקה, משפשפת את פניה. הבוקר הגיע.
ורודת השיער לבסוף קמה מהמיטה, יוצאת מחוץ לחדר וצועדת לחדרו של ליאם, פותחת באיטיות את דלת החדר ומציצה פנימה. "כמו תינוק גדול" היא מלמלה בחיוך כשהשרירי עוד ישן עמוק, עייף כנראה מהטיסה, שלא לדבר על זה שהוא והיא דיברו לא מעט במשך רוב הלילה, שניהם לא באמת ישנו בשעות החושך, במיוחד ליאם שעוד המשיך לחשוב על טים.
היא סגרה את הדלת לפני שעשתה את דרכה אל המקלחת עם הבגדים הכי קטנים שהיא יכלה למצוא שהיו שייכים לג'וש, מתעוררת על עצמה לפני שהיא החליטה להכין להם ארוחת בוקר, יודעת שליאם יהיה רעב כשהוא יתעורר.
--
"טים" ליאם מלמל כשהוא היה לקראת התעוררות. הוא ליטף את המיטה, מחפש את בן זוגו ללא הצלחה וזה מה שגרם לו לפקוח את עיניו, מסתכל על המיטה הריקה בבלבול לכמה רגעים עד שהוא חזר למציאות, טים לא כאן. הוא נאנח ושפשף את עיניו, מסתכל על התקרה של החדר המוכר, חוקר את המקום עם עיניו לפני שהוא התרומם לישיבה, מגרד את עורפו קלות. "מעניין אם הוא ער?" ליאם מלמל לעצמו לפני שלקח את הטלפון שלו, מחייג לטים.
-
"לעזאזל" אליסון מלמלה כשצלצול הטלפון של טים העיר אותה והיא לקחה את המכשיר הרועש, מסתכלת על מסך הטלפון ומחייכת לעצמה בשעשוע כשהבינה שזה ליאם, עונה לו.
"בייב התעוררת?" קולו של ליאם נשמע, רך ומלטף, גורם לאליסון לצמרמורת, מבינה עד כמה שליאם שונה כשהוא עם טים. "כן הוא התעורר" אליסון השיבה בחיוך, "או אליסון, זאת את" ירוק העיניים השיב בפליאה כשהבין שזה לא טים שענה לו. "נכון זאת אני, טים כנראה מתקלח" שחורת העיניים אמרה, מתרוממת לישיבה על המיטה.
"אני אמרתי לו שאתם לא הולכים לדבר כל השבוע, גם לא בטלפון" אליסון אמרה, יותר נכון מצווה ומציבה עובדה. "ולמה נראה לך שזה באמת יקרה?" ליאם אמר, "כי אני אמרתי" היא צחקקה והוא גיחך לעצמו, "אני מרשה לכם רק הודעות" היא הוסיפה וליאם הרים את גבותיו בזמן שנאנח בייאוש, אליסון והרעיונות המטורפים שלה.
ליאם חשב לכמה רגעים בשתיקה, צריך להגיד לאליסון על מה שהוא מתכנן לעשות.
"אם כבר יוצא לנו לדבר אז יש לי משהו להגיד לך" הוא אמר, מסקרן אותה. "קדימה" היא מלמלה, "טים באמת לא לידך, נכון?" הוא בירר ליתר בטחון, "זה עניין של חיים ומוות" הוא הוסיף, "הוא לא פה, מבטיחה" היא אמרה במהירות, הסקרנות שלה מבעבעת.
YOU ARE READING
אהבה שנייה
Romanceטים הוא סטודנט צעיר בן 23 ובין היתר הוא גם עובד בתור מלצר במסעדה של חבר ילדותו הטוב- ראיין. טים הכיר את ראיין מגיל צעיר, ואת האמת שהוא מאוהב בו עמוקות, הבעיה הגדולה היא שטים בתוך הארון- עמוק בתוכו. הוא אוהב את חברו הטוב אהבה חד צדדית כואבת במיוחד, ש...