אהבה שנייה -פרק 29-

4.3K 285 69
                                    

ליאם כיווץ את גבותיו בעיניים עצומות, מרגיש את הגוף החמים שנצמד אליו, הוא היה עייף, במיוחד כשהנגאובר קטן היה חי בתוכו, כנראה מהאלכוהול אתמול.

"מממ" צליל נשמע וליאם פקח את עיניו באיטיות, מביט לתקרה לפני שהוא הזיז את ראשו הצידה, מסתכל על השיער השחור שנגלה לפניו והוא נאנח בחיוך, שמח לדעת שטים עוד כאן, קרוב אליו, מרגיש כאילו והם זוג.

הם שכבו לא מעט אתמול, פורקים אנרגיות ורגשות רבים, הם היו צריכים זה את זה והם העניקו זה לזה את כל מה שהאחר רצה.

-

ליאם שלח את ידו אל השיער הרך, מלטף אותו ומסתובב על צידו, מזיז קלות את טים רק בשביל לזכות לראות את פרצופו הישן.

ליאם חייך בשקט, נוגע בריסים הארוכים של טים לפני שהוא עבר אל אפו, מלטף אותו לאורכו עד שהיד נפלה על השפתיים המעט פתוחות של טים והוא בהה בהן מעט, עד שהן נסגרו במהירות, נראות מובכות.

ליאם הרים את עיניו, מסתכל אל עיניו של טים שהיו פקוחות, עיניים כחולות וביישניות נגלו לפניו, וירוק העיניים הזיז את ידו משפתיו של הצעיר, מכחכח בגרונו בזמן שהמשיך להסתכל עליו.

הייתה שתיקה, ארוכה במיוחד, הם לא ידעו מה להגיד ואיך להגיד, הם לא ידעו אם זה בסדר לדבר כרגע, הם מעולם לא היו במצב כזה בעבר, זה חדש להם, לא שזה רע כמובן, זה פשוט לא מוכר.

-

ליאם הביט עמוק אל תוך עיניו הכחולות והכהות של האחר, רואה את דמותו בתוך האישון של הצעיר, והוא התקדם מעט יותר לטים, רוכן אליו בשביל לנשק אותו, וזה לא היה נראה שטים הולך להתנגד.

טים הבין, הוא ידע למה ליאם מתקדם, והלב שלו פעם בחוזקה, הוא כבר לא שיכור, הוא כבר חסר אנרגיות, הוא זכר את מה שקרה אתמול, עם ליאם וגם עם ראיין.
ראיין, החבר הטוב שלו, הוא בכבודו ובעצמו נישק אותו, ראיין רוצה לספר לקריסטין את האמת, הם נפרדו בגללו.

-

טים התרחק לאחור כשליאם היה סנטימטרים ספורים משפתו, הוא לא יכל, הוא עדיין מבולבל, הוא לא יכול לתת לליאם אמונות סתמיות, הוא בעצמו לא בטוח אם הוא מרגיש משהו לליאם חוץ מהגנה.

ליאם נעצר, מסתכל על פניו של טים שהיו רחוקות ממנו והוא עצם את עיניו בייאוש לפני שהוא הסתובב על גבו, מביט על התקרה בשקט, אז הנה זה הגיע, טים בטח לא מרוצה ממה שהם עשו אתמול, טים התפקס וביחד עם זה הכעס שלו כנראה חזר אליו.

-

"מ-מה השעה?" טים שאל לפתע, מקבל את האומץ לדבר בזמן שהוא כיסה את כתפיו, מכסה את עצמו עד צווארו, יודע ששניהם ערומים.

"11" קולו של ליאם נשמע, אדישות קלה בקולו וטים פער את עיניו בהפתעה, מחפש את התיק שלו עם עיניו, הטלפון שלו שם, והוא נאנח לעצמו כשנזכר שהוא זרק אותו ליד דלת הכניסה של הבית, אין פלא שהוא לא שמע את השעון המעורר שלו.

אהבה שנייהWhere stories live. Discover now