אהבה שנייה -פרק 24-

3.2K 276 61
                                    

"מה יש קריסטין?" ראיין שאל כשהם הגיעו לבית לאחר יום העבודה, קריסטין הייתה מנותקת ממנו, היא הייתה עצבנית ולא נתנה לו באמת יחס אוהב במסעדה.

"תגיד לי אתה מה יש" הבלונדינית אמרה בכעס, מניחה את כפות ידיה על מותניה בזמן שמבטה היה רושף כלפי ראיין, היא רצתה לדעת את האמת, במיוחד אחרי השיחה עם טים.

"למה את מתכוונת?" ראיין אמר והתקדם אליה, אבל היא צעדה אחורנית, לא רוצה שהוא יתקרב אליה כרגע, היא הייתה יותר מדי עצבנית בשביל שהוא יהיה קרוב אליה, "קריסטין..." ראיין מלמל בייאוש, רוצה להבין למה קריסטין מתנהגת ככה.

"דיברתי היום עם טים, לא פגשת אותו" קריסטין מלמלה בנעילת שיניים, מבחינה במבט המשתנה של ראיין, הוא היה נראה די מודאג, "א-אני כן נפגשתי איתו" ראיין מלמל, מנסה לשקר אבל האחרת צחקקה, מכירה אותו יותר מדי טוב, לצערה היא לא יכלה להאמין לו.

"שקרן" היא מלמלה בשקט, "אתה חתיכת שקרן" היא הוסיפה, מגבירה קלות את הטון שלה, "טים אמר לי בוודאות שהוא לא נפגש איתך, אמרת לו שצץ איתי משהו" היא אמרה, גורמת לאחר להיאנח, "איפה היית אתמול?" היא שאלה, רוצה לדעת תשובות עכשיו, לא רוצה להמתין, לא רוצה לחכות עד שראיי ימצא תירוץ.

"הייתי אצל טים" ראיין אמר בכנות, גם אם זה היה רק לכמה רגעים בודדים, וגם אם טים לא באמת היה מודע לזה, הוא באמת היה אצלו, "אתה באמת חסר בושה, איך אתה יכול לשקר לי ככה?" הבלונדינית שאלה בכעס, משפשפת את פניה עם כפות ידיה, "ה-היית עם מישהי אחרת?" היא פלטה, חוששת שאולי זאת הסיבה שהוא משקר לה, וראיין במהירות הניע את ראשו בשלילה, "מה פתאום, אני בחיים לא אבגוד בך" הוא אמר ברצינות והאחרת הורידה את הידיים מפניה, חושפת בפני בן זוגה את עיניה הדומעות והמיואשות, "אז למה אתה ממשיך לשקר לי?" היא שאלה, צועקת מעט.

ראיין עצם את עיניו, מתלבט מה לעשות, הוא אוהב את קריסטין כל כך, הוא לא רוצה לשקר לה, הוא רוצה לספר לה את האמת, באמת שהוא רוצה, אבל הוא לא יכול, מדובר בטים, בחבר הכי טוב שלו, הוא לא יכול לחשוף בפניה את מה שהולך בחיים של טים, הוא לא יכול לספר לה את מה שהוא ראה, כל עוד טים לא מספר את זה למישהו, הוא לא יכול להיות זה שיספר ויחשוף את הסוד שלו.

הוא לא שונא את טים, הוא אולי מעט כועס עליו, אבל הוא לא נגעל ממנו, הוא למעשה די מבולבל, הרגשות שלו לגבי מה שראה די מבולגנות, אבל הוא ידע שטים צריך להישאר החבר שלו לא משנה מה, הם עברו לא מעט ביחד בשביל שזה מה שיגרום לו להתרחק ממנו.

"א-אני לא יכול לספר לך את האמת" ראיין מלמל בשקט, אבל האחרת הצליחה לשמוע והיא רק גיחכה והנהנה לעצמה, מנגבת את עיניה, "אני מבינה" היא אמרה בקול שבור, מכאיבה לליבו של ראיין שרצה שוב להתקרב אליה, הוא רצה לחבק אותה, לנשק אותה, להגיד לה שהוא רק שלה, להצטער על זה שהוא לא יכול לחשוף את האמת בפניה גם אם היא אהבת חייו.

אהבה שנייהWhere stories live. Discover now