אהבה שנייה -פרק 6- (18+)

6.4K 313 160
                                    

ליאם נאנח לעצמו כשראה את טים עומד בקצה הכביש, כנראה ממתין לו בזמן שהוא עוד המשיך לבכות, "זה באמת שווה את כל זה?" הוא שאל את דמותו המתקרבת של טים לפני שהוא הגיע אליו, עוצר את הרכב למולו.

טים נכנס פנימה למושב הקידמי, לא מסתכל על ליאם ורק מנגב את עיניו, "ממה אתה עכשיו בוכה כמו בן אדם טיפש באמצע הרחוב?" ליאם שאל בעוקצנות, "הוא קנה לה שרשרת, הוא לקח אותי לבחור איתו" הצעיר מלמל בעצבות וליאם נאנח, "תפסיק לבכות ברכב שלי, אם הוא יתלכלך בגללך אני אזרוק אותך החוצה" ליאם איים וטים ניגב שוב את עיניו, מושך באפו, "תיסע למקום חשוך" הצעיר אמר לפתע וליאם לא שאל למה, הוא ידע מה הולך לקרות והוא התניע את הרכב ונסע משם, מחפש אזור חשוך שבו הוא יכול לחנות את הרכב מבלי שיעברו שם בני אדם.

והוא מצא חורשת עצים חשוכה ונכנס אליה, מסווה את הרכב השחור שלו בניהם לפני שכיבה את הרכב, "נעבור למושב האחורי" הוא אמר וטים לא הגיב, הצעיר רק פתח את תא הכפפות שלמולו, יודע ששם ליאם שם קונדומים וחומר סיכה והוא הוציא קונדום ובקבוקון קטן של חומר לפני שיצא מהרכב, נכנס לאחר מכן אל המושב האחורי וליאם נשם עמוק לפני שיצא גם כן מהרכב, נכנס גם הוא אל המושב האחורי.

---

היה שקט לכמה רגעים, טים אחז בחפצים שבידו בחוזקה בעוד שליאם נשען אחורנית על המושב באופן מזלזל, לא רוצה שטים ישים לב למחשבותיו.

"אתה מתכוון לעשות משהו או שאתה רק רוצה לשבת?" ליאם מלמל בטון נרגז וחסר אפתיות וטים שלח לו מבט נרגז ודומע לפני שהוא הסתובב למול ליאם, "תסתום" הצעיר אמר ורכן מטה, מניח את הקונדום וחומר הסיכה על המושב לפני שהוא אחז במכנס של ליאם, "תקום קצת" הוא אמר בכעס וליאם הרים מעט את מותניו, מאפשר לטים למשוך מעט מגופו את המכנס והבוקסר שלו, ככה שהם עוד יישארו על רגליו בעוד שאיברו יהיה חשוף.

טים נאנח לפני שאחז באיבר של האחר, מניע קלות את ידיו עליו בזמן שרכן מטה עוד יותר, מכניס חצי מהאיבר של ליאם אל תוך פיו, עוטף את האיבר החמים בין שפתיו הרכות ובין פנים לחייו החמימות והלחות, ומתחיל להזיז את ראשו מעלה ומטה, מאפשר ללשונו להדק גם כן את האחיזה כנגד האיבר והוא עצם את עיניו, מוצץ לליאם במחשבה על ראיין, אומנם הוא ידע בוודאות שזה האיבר של ליאם, הוא הכיר אותו טוב מדי, כל קימור וכל וריד, את העובי ואת האורך, הוא ידע שזה ליאם אבל הוא רצה שזה יהיה ראיין, הוא רצה לדמיין שהשרשרת שראיין קנה ניתנה לו ובתמורה הוא מוצץ את האיבר של ראיין כתודה על המתנה המופלאה- ודמעותיו המשיכו לרדת מטה בעוד שליאם הביט על השיער השחור.

ליאם שלח את ידו מטה, אוחז בשיערו של טים, אוסף אותו יחדיו תחת כף ידו- ככה שפניו של טים היו גלויות אליו והוא יכל גם לראות את הפעולות של כחול העיניים ולא רק להרגיש אותן.

אהבה שנייהWhere stories live. Discover now