אהבה שנייה -ספיישל-

2.3K 120 53
                                    

טוב, לקח לי קצת זמן לאסוף את כל הדמויות יחדיו, אחרי הכל ליאם וטים כבר התחתנו בחצי שנה הזאת והם הצליחו להקים את המסעדה שטים חלם עליה בביתו הישן. לאף אחד לא באמת היה את הזמן הפנוי לבצע איתי את הריאיון, מקווה שאתם מבינים אותי!

אז הנה אני, בר, חצי שנה לאחר הפרק האחרון, מבצעת את הריאיון עם הדמויות האהובות של "אהבה שנייה"

---

ישבתי בחדר הרגיל שלי, ממתינה לזוג הראשון שיכנס- פיליפ ופיטר, מעניין אותי לדעת מה הם יגידו לנו.

-

"או היי" אמרתי בחיוך מופתע כשכל הדמויות הראשיות נכנסו יחדיו אל תוך החדר, לא ציפיתי לזה. "היי" חלק מהם אמרו יחדיו בעוד שהשאר הנהנו או חייכו לשלום בזמן שהם הכניסו איתם כיסאות נוספים. כנראה שזה הולך להיות ריאיון משותף.

"לא הבנתי מה קורה פה?" אמרתי ושאלתי באחת ודין גיחך, "בר, את יודעת שיש לי אחלה רעיונות ויש לי גם מעט זמן כי אני רעב פיצוצים, אז החלטתי בשביל כולם שנעשה ריאיון משותף" הוא אמר בהחלטיות, ואני התלבטתי עם עצמי אם להתווכח או לא, אבל אז הבנתי שאני אהיה חלשה מול כולם ושאין לי באמת אפשרות להשתלט עליהם אפילו אם הם הדמויות שאני יצרתי.

-

"שנתחיל?" שאלתי והם הנהנו בזמן שהם סידרו את הכיסאות לפני. ליאם התיישב והתחיל את השורה מימין, אחריו התיישב טים, ואז אליסון, אביגייל, קריסטין, ראיין- שעל ברכיו ישבה ג'ולייט, פיטר, פיליפ, דין, יונתן ולבסוף ג'וש סגר את השורה משמאל.

-

"טוב" אמרתי כשהם הסתכלו עליי, מחכים לשאלות שלי ואני נשמתי עמוק, אחזתי בעט שלי ופתחתי את המחברת שלי. מתחילה.

"מה יש לכם להגיד לגבי התיעוד שביצעתי לכם?" שאלתי את כולם, מחכה לראשון שיענה.

"ואוו" טים היה הראשון למלמל לעצמו, וכשהעיניים של כולם נחתו עליו הוא גיחך והסתכל עליי. "זה היה מטורף. לא חשבתי שאני אשרוד את זה, היו לי תקופת שרציתי לוותר ולחיות את החיים שלי בשקט" כחול העיניים אמר בכנות ואני הנהנתי, מקשיבה לו בהבנה וכותבת את דבריו.

"אבל" הוא הוסיף ואני הרמתי את עיניו אליו, סקרנית לדעת מה הוא יגיד. "הקוראים שהגיבו ותמכו בי נתנו לי את הכוח להמשיך" הוא הוסיף ואני חייכתי באור.

ידעתי שאתם מדהימים! לא פלא שטים המשיך את התיעוד בזכותכם.

אהבה שנייהWhere stories live. Discover now