דפיקות בדלת נשמעו, מקפיצות מעט את טים, ליבו פעם בחוזקה, משום מה הוא פחד והתרגש לחשוב שאולי מי שמאחורי הדלת זה ליאם.
הוא לא ידע למה הבן אדם הראשון שקפץ לו לראש היה ליאם, אבל הוא ציפה לכך שירוק העיניים יכנס בעוד כמה דקות פנימה אל תוך ביתו, יגיד לו שהוא אוהב אותו, שהאוכל שהוא בישל היה לו טעים, שהוא רוצה שהוא לא יפסיק לבשל לו לעולם.
"אני אפתח" אביגייל אמרה כשהסתכלה על שני האחרים שישבו בסקרנות על הסלון, טים ואליסון לא באמת הראו סימן כלשהו שמעיד על כך שהם הולכים לקום, אז היא עשתה את הצעד הראשוני, מתרוממת מהסלון והולכת אל הדלת.
-
"ראיין" אביגייל לחשה בחוסר אמונה, לא מצליחה להגיד את השם של הבלונדיני בקול, היא הייתה מופתעת לראות את האחר בפתח הבית, "איפה טים?" ראיין שאל בקול, מקפיא את טים שהצליח לשמוע את הקול המוכר בעוד שאליסון התרוממה באחת, כנראה מתוך רפלקס הגנתי לטובת טים, חוששת שזה ישבור את חברה הטוב עוד יותר אם הוא יראה את ראיין, אחרי הכל ראיין היה שיכור ונישק אותו אתמול.
"אני לא חושבת שהוא ירצה לדבר איתך כרגע" אביגייל מלמלה, מרגישה חוסר נעימות, ראיין גילה על טים וליאם, שזה אומר שהוא מניח לעצמו שיש משהו מוזר במערכת יחסים של טים ואליסון, ובסופו של דבר אם הוא יגלה את האמת הוא יבין שהיא ואליסון בנות זוג ואת האמת שאביגייל חששה מאיך שהאחר יגיב, הם הסתירו ממנו את זה לא מעט שנים.
"ת-תתני לו להיכנס" קולו של טים נשמע לפתע, שקט ורועד, מפוחד ומבוהל, מבולבל, אבל הוא הצליח להישמע, וראיין הביט על אביגייל לכמה רגעים לפני שנכנס פנימה לדירה, גורם לוורודת השיער להיאנח בייאוש, היא לא יודעת אם זה הדבר הנכון לעשות.
-
"טים" ראיין מלמל, מסתכל על טים שישב בסלון ביתו, לאחר מכן הוא הסתכל על אליסון שהביטה עליו במבט לא ברור, אולי קצת מצטער וקצת כועס בו זמנית, ראיין לא באמת יכל להצביע על רגש מסוים שהיה נוכח בוודאות בעיניה השחורות של האחרת, כנראה שכל הרגשות נמצאו שם בפנים, מקשים עליה להגיד משהו.
"אני..." ראיין מלמל, עוצם את עיניו ונושם עמוק לפני שפקח את העיניים החומות שלו באיטיות, מתקרב מעט אל טים לפני שנעצר, "אני רוצה לדעת את האמת" הוא מלמל, "אני רוצה שנדבר כמו שצריך על הכל" הוא הוסיף, מביט עמוק בתוך עיניו הדומעות של טים שרק הביט עליו בשקט, "בוא לא נשקר אחד לשני, אני רוצה שנחזור להיות חברים" ראיין אמר בהתחננות, הוא צריך את טים וטים יכל להבחין בזאת, מנגב את עיניו.
-
"א-אני אגיד לך את האמת" טים לחש לפתע, מפתיע את שתי הבנות שהביטו עליו בבהלה, הוא באמת הולך לספר את האמת? את כל האמת? גם את זה שהוא מאוהב בו?
YOU ARE READING
אהבה שנייה
Romanceטים הוא סטודנט צעיר בן 23 ובין היתר הוא גם עובד בתור מלצר במסעדה של חבר ילדותו הטוב- ראיין. טים הכיר את ראיין מגיל צעיר, ואת האמת שהוא מאוהב בו עמוקות, הבעיה הגדולה היא שטים בתוך הארון- עמוק בתוכו. הוא אוהב את חברו הטוב אהבה חד צדדית כואבת במיוחד, ש...