עיניו של טים דמעו, ליאם לחלוטין היה יכול לראות את זה, גם כשהוא עמד רחוק מטים, מביט על הצעיר שעמד על הבמה ביחד עם כל תלמידים. מסיימים את למידת הבישול בהצטיינות.
ליאם הביט בחיוך על הצעיר, מסתכל לאחר מכן על ראיין ואליסון שעמדו לידו גם כן, שניהם היו היחידים שהגיעו. שניהם הגיעו כבר אתמול לפריז, לא מקשיבים לטים שהפציר בכולם לא לבוא, לא רוצה שהם יבזבזו כסף מיותר ויעזבו את העבודה שלהם למספר ימים, הוא גם ככה חוזר מחר לארץ. אבל הם לא יכלו שלא לבוא, החבר הכי טוב שלהם הגשים חלום.
-
ליאם ניגב דמעה קטנה כשטים קיבל את התעודה שלו, ראיין ואליסון צעקו באושר, מריעים לו, מברכים אותו. ראיין צילם את המאורע בעוד שאליסון בכתה ללא שליטה. הצעיר נשם עמוק, לוקח את התעודה הממוסגרת, לא מאמין שזהו, השנתיים נגמרו, הוא שף.
טים הסתכל על ליאם בשקט, מחייך אליו באור בזמן שנגע בשתי סיכות הזהב שעל שיערו, מקבל חיוך מאושר בחזרה מליאם לפני שהוא חזר לאחור, עומד לצד חבריו ללימודים.
"הוא כל כך יפה" אליסון מלמלה בבכי, לא מפסיקה לבכות, מתרגשת כל כך בשביל חברה הטוב. "אני יודע" ליאם השיב בחיוך, לא מפסיק להסתכל על טים שניגב את עיניו והסתכל עליו גם כן, מקבל מליאם את מירב האנרגיות, בוהה בו בשתיקה מהבמה.
ראיין חייך, ממשיך לצלם, יודע שכל מי שנשאר בארץ ישמח לראות את הסרטון. שנתיים עברו מאז שליאם וטים טסו, שנתיים שלמות שהסתיימו להן בסרטון אחד ואין ספור זיכרונות.
---
טים ירד במדרגות מהבמה, מסתכל על ליאם שחיכה לו שם והוא צחק באושר לפני שהוא קפץ על גופו של השרירי שאחז בו בחוזקה, מסובב אותו מספר פעמים בזמן ששניהם צחקו, כל כך שמחים.
"אני לא מאמין" טים אמר לפני שנשק לשפתיו של ליאם. "אני כל כך שמח, אני לא יודע מה לעשות" טים הוסיף, לא יודע איך להתמודד עם כל האושר הזה וליאם גיחך, נושק שוב לשפתיו של טים. "אתה לא צריך לעשות כלום, תהיה מאושר כמה שאתה יכול" ליאם לחש לפני שחיבק את טים, מאפשר לצעיר לעצום את עיניו ולהניח את סנטרו על הכתף של אהובו, נושם עמוק, ממשיך לחייך.
-
"אפשר בבקשה לזוז ממנו!" אליסון הפצירה, וטים פקח את עיניו, מחייך אליה. "לא הספיק לך לישון איתו כפיות?" ליאם השיב, מסובב אותו ואת טים, מביט על אליסון במבט רושף. ליאם שמר לה טינה קטנה על זה שהיא העיפה אותו לישון על מזרון ברצפה ביחד עם ראיין, בעוד שהיא ישנה מחובקת עם טים כל הלילה. טים צחק לפני שהתרחק מהחיבוק, מסתכל על ליאם וגונב נשיקה נוספת לפני שירד לקרקע והסתובב לחברתו הטובה, מאפשר לאליסון לחבק אותו בחוזקה.
"אני שמחה בשבילך" היא אמרה באושר, אוחזת בו בחוזקה וטים המשיך לחייך, מחבק את חברתו הטובה בחוזקה, אוהב אותה כל כך שרק המגע החברי שלה גרם לליבו להתמלא בשלווה.
YOU ARE READING
אהבה שנייה
Romanceטים הוא סטודנט צעיר בן 23 ובין היתר הוא גם עובד בתור מלצר במסעדה של חבר ילדותו הטוב- ראיין. טים הכיר את ראיין מגיל צעיר, ואת האמת שהוא מאוהב בו עמוקות, הבעיה הגדולה היא שטים בתוך הארון- עמוק בתוכו. הוא אוהב את חברו הטוב אהבה חד צדדית כואבת במיוחד, ש...