אליסון צפרה במכונית כשטים יצא מהעבודה עם ראיין וקריסטין, "חברה שלך כאן" ראיין אמר בחיוך, טופח על גבו של טים ומדרבן אותו ללכת, "או, גם אביגייל שם" קריסטין אמרה כשראתה את ורודת השיער יושבת במושב האחורי והיא נופפה לשתי הבנות, "הן חברות ממש טובות" היא אמרה בחיוך, "הלוואי שלכולם יהיו חברים טובים כאלו, הן אפילו שותפות לדירה" היא הוסיפה וטים הנהן וחייך, 'הן יותר משותפות, אבל זה טוב שאת חושבת ככה' טים חשב לעצמו, לפחות עד שראיין חיבק את עורפו, משכיח ממנו את כל המחשבות, "גם אני וטים חברים טובים בדיוק כמוהן" הוא אמר וטים נגס בשפתו התחתונה, 'אני מקווה שנהיה בדיוק כמוהן' מחשבותיו של טים חזרו אליו.
"קדימה טים, אליסון חפרה לי עלייך כל היום!" אביגייל צעקה, שותפה גם היא לסוד, אבל היא גם הרגישה מחובתה לנתק את המגע בין שני הגברים, אחרי הכל היא מעדיפה את ליאם עם טים על גבי ראיין.
"תלך, שאליסון לא תהרוג אותי על שלקחתי לה את החבר" ראיין אמר בהשתובבות וטים הנהן וחייך אליו, "נתראה מחר" שחור השיער אמר וראיין הנהן לפני שחיבק את גבה התחתון של קריסטין, "נתראה" קריסטין השיבה לפני שהשעינה את ראשה על כתפו של ראיין, הולכת איתו אל הרכב שלו וטים נשם עמוק לפני שהלך אל הרכב, מתיישב במושב הקדמי לצד אליסון.
"איך היה היום?" אליסון שאלה, נוגעת בכתפו של טים שנאנח לעצמו, "חרא" הוא מלמל והיא נאנחה גם כן, "הייתי היום עם ליאם בבית קפה" אביגייל אמרה ונשענה קדימה, מניחה את פרצופה על מושב הכיסא של טים, "לא אכפת לי ממנו" טים אמר ברצינות ואביגייל הביטה על אליסון שחייכה אליה בעצבות, "גם לו לא אכפת ממך" אביגייל אמרה בעוקצנות וטים רק הביט על הרכב של ראיין, רואה איך שהוא נוסע עם קריסטין משם, "הם בטח ישכבו היום" הוא מלמל לעצמו ואביגייל נאנחה ונשענה לאחור, "זה מה שזוגות עושים בין היתר" היא מלמלה והוא נגס בשפתו התחתונה בעצב ואליסון הביטה עליו לפני שהתניעה את הרכב, "נלך לשתות היום" היא אמרה בהחלטיות והתחילה לנסוע, "מה? מחר הבוחן" הוא אמר והיא קיללה חלושות, "נכון" היא מלמלה, "מחר נשתה מלא, טוב?" היא הציעה והוא חייך והנהן אליה במרץ, "טוב" הוא אמר והיא הנהנה ברצון, "אני גם מצטרפת" אביגייל אמרה בחיוך, "לחלוטין בובי שלי" אליסון אמרה, נוסעת אל ביתן.
-----
"זהו, אתה בטוח שאתה מבין את הכל?" אליסון שאלה וטים הנהן, "אני לא הבנתי כלום" אביגייל אמרה, מביטה על הספרים והחוברות שלהם ואליסון צחקקה ונשקה לראשה, "את לא חייבת להבין כלום, את טובה בציור ויש לך מקצוע מדהים" שחורת השיער אמרה ואביגייל חייכה אליה ונשקה קלות לשפתיה, וטים כחכח בגרונו, גורם לבנות להתנתק, "אופסי~" אביגייל אמרה בהשתובבות, "קשה לי לשלוט בעצמי כשאני לידה" היא הוסיפה ואליסון צחקה, גורמות לטים לגלגל את עיניו בייאוש, "מה שתגידו" הוא מלמל והכניס את הציוד שלו לתיקו, "תישן אצלנו, מחר אני אקח אותך לבית, תתארגן, ואז ניסע לאוניברסיטה, גם ככה מחר זה יום חמישי, זה היום אחרון לשבוע שזה אומר שמתחילים מאוחר יותר~" אליסון אמרה באושר, מתלהבת לחלוטין, ואביגייל הנהנה בהסכמה וטים הסתכל עליהן ונאנח, "איך שבא לכן" הוא אמר בחיוך ושתיהן צהלו בשמחה, מחבקות אותו.
YOU ARE READING
אהבה שנייה
Romanceטים הוא סטודנט צעיר בן 23 ובין היתר הוא גם עובד בתור מלצר במסעדה של חבר ילדותו הטוב- ראיין. טים הכיר את ראיין מגיל צעיר, ואת האמת שהוא מאוהב בו עמוקות, הבעיה הגדולה היא שטים בתוך הארון- עמוק בתוכו. הוא אוהב את חברו הטוב אהבה חד צדדית כואבת במיוחד, ש...