אהבה שנייה -פרק 3-

5.3K 320 193
                                    

"מה אמא?" טים ענה בקול צרוד ועייף, מתעורר בבוקר מצלצול הטלפון, "מתי אתה בא לבקר, ממזמן לא ראיתי אותך, אבא גם רוצה לראות אותך" המבוגרת אמרה לטלפון וטים נאנח והתרומם בתנוחת כלב על המיטה, מצחו מונח על הכרית, "אני אבוא לבקר אחרי המבחנים" הוא אמר, "ומתי זה יקרה?" היא שאלה, "עוד חודשיים" הוא אמר ולאחר מכן שמע אותה נאנחת בכבדות, "אתה לא מתגעגע אלינו?" היא שאלה ברצינות וטים הזדקף, "אני מתגעגע, אבל אני עסוק" הוא אמר והיא נאנחה שוב, "איך הולך לך עם אליסון? היא שורדת איתך?" האם שאלה בשעשוע, "אל תדאגי, אני והיא נמצאים בזוגיות בריאה ואוהבת" הוא אמר וגלגל את עיניו בזמן שהתרומם מהמיטה, לוקח את הטלפון איתו והולך אל חדר המקלחת והשירותים, שוטף את פניו ומצחצח שיניים.

"יש לך כסף?" היא שאלה בדאגה, "כן אמא, אני עובד כמו שצריך בשביל זה" הוא אמר והיא הנהנה, "יופי, אני שמחה שראיין מעסיק אותך" היא אמרה בחיוך, 'תאמיני לי שגם אני שמח' הוא חשב לעצמו בחיוך, מסתכל על פניו ולאחר מכן על ההיקי שעל צווארו והוא נאנח לעצמו, נוגע בו קלות, 'המטומטם הזה' טים המשיך לחשוב.

"קרה משהו?" המבוגרת שאלה לפתע, "מה?" הוא בירר, "נאנחת כאילו משהו רע קרה" היא אמרה, "אה" הוא מלמל, הוא לא באמת יגיד לאמא שלו שאתמול הוא הזדיין עם מישהו שהוא די מתעב והבן אדם הזה השאיר לו היקי בצוואר, "אני בדיוק הורדתי בגדים, אני נכנס להתקלח" הוא הסביר את עצמו, "אתה לומד היום?" היא שאלה, "כן, אחר כך אני אלך לעבוד" הוא ענה והיא הנהנה לעצמה, "אז ילד שלי, תתקלח ותהיה ערני בשיעורים, אני גאה בך" היא אמרה בחיוך והוא חייך לעצמו, "תודה" הוא אמר בכנות, "אוהב אותך" הוא הוסיף, "גם אני אוהבת אותך" היא אמרה לפני שניתקה את הטלפון מאפשרת לבנה להיכנס להתקלח.

-

"אני מניח לעצמי שאת לא צריכה להיות גאה בי" הוא מלמל לטלפון המנותק לפני שפשט את בגדיו, נכנס להתקלח ולהתעורר על עצמו, יש לו יום ארוך לעבור, ומי יודע, אולי גם היום הוא יצטרך את טובתו של ליאם.

----

צפצוף מכונית נתן לו להבין שאליסון מחכה לו בחוץ והוא לקח את תיקו ויצא החוצה, נועל את ביתו והולך אל שחורת השיער שנופפה לו והוא נופף לה בחזרה ונכנס לרכב, "מה איתך?" הוא שאל ונשק ללחיה, "אני בסדר גמור בובי" היא אמרה וליטפה את הפוני שלו, "הגיע הזמן לחזור לזוגיות המטופשת שלנו" היא אמרה.

"תודה" הוא אמר בחיוך על כך שהיא הסכימה להעמיד פנים שהיא שלו, והיא צקצקה, "אתה לא צריך להודות לי, אם לא הייתי אוהבת אותך לא הייתי עושה את זה בשבילך" היא אמרה והוא חייך אליה, "לפחות את אוהבת אותי" הוא מלמל והיא צחקה וצבטה את לחיו, "קטן אחד" היא אמרה והוא שלח לה מבט נרגז, "את קטנה ממני בשנתיים" הוא הזכיר, "אז מה, אתה עדיין קטן אחד" היא אמרה בהשתובבות והוא צחקק, אפשר להגיד שגם אם הוא גדול ממנה, היא עדיין מספיק אימהית בשבילו.

אהבה שנייהWhere stories live. Discover now