טים נשם עמוק כשצפצוף המכונית נשמע מחוץ לביתו והוא הבין שכבר ליאם הגיע לאסוף אותו. הוא סידר את עצמו בפעם האחרונה כמו שצריך לפני שיצא החוצה, מחייך כמה שהוא יכול כשהוא ראה את פניו של ליאם, לא רוצה לתת לאחר להרגיש שמשהו לא בסדר מתחולל בליבו.
הצעיר נעל את הדירה לפני שעשה את דרכו במהירות אל רכבו של בן זוגו המאושר, מתיישב בכיסא לצד הנהג לפני שנשק לשפתיו של ליאם, "היי" טים לחש בחיוך, "היי גם לך" ליאם אמר, אוחז באחורי ראשו של טים רק בשביל להצמיד אותו שוב אליו, מנשק את שפתיו של האחר ארוכות, "התגעגעתי" ירוק העיניים מלמל כנגד השפתיים המחוברות, "גם אני" טים אמר בחיוך, מלטף את עורפו של ליאם למספר רגעים לפני שהתרחק, חוגר את עצמו.
"איך היה בעבודה?" טים שאל, "כרגיל" ליאם השיב בחיוך בזמן שהתניע את הרכב, "הנערים מקסימים ותמימים כמו תמיד, אני מקווה שכולם יצליחו למצוא את האושר" הוא הוסיף בעיניים זורחות, ושחור השיער הביט עליו בשקט, ליאם אוהב את העבודה שלו כל כך, הוא עובד בכל מיני מקומות בשביל לתת תמיכה לכל כך הרבה נערים, הוא נתן לו גם תמיכה בתקופה ההיא שהוא היה אחד מהנערים האלו, וטים הרגיש פתאום לא נכון להציע לו לעזוב את הכל ולטוס איתו לפריז, זה הרגיש לו אגואיסטי, זה הרגיש לו לא נכון, אולי כדאי פשוט לוותר על החלום הזה של להיות שף? אולי כדאי לו לנסות ולהתפתח בלימודים כאן ולא בארץ זרה ורחוקה?
טים נאנח, תופס את תשומת ליבו של ליאם שהביט עליו בשאלה, "קרה משהו?" חום השיער בירר וטים יצא מהבועה שלו, מסתכל בחיוך על ליאם בזמן שהניע את ראשו לשלילה, "לא קרה כלום" טים אמר בחיוך, נוגע קלות בזרוע של ליאם, "איך הייתה הפגישה עם המורה שלך?" ליאם שאל לפתע, מקפיץ את ליבו המודאג של טים, "א-אמממ..." טים גמגם בחשש, "א-אספר לך ביחד עם כולם" הוא אמר, מחליט שזה הכי נכון, "זה נשמע כאילו וקרה משהו חשוב" ליאם השיב וטים הנהן, "אפשר להגיד" הוא מלמל בשקט, "אתה בטוח שהכל בסדר?" ירוק העיניים בירר, שם לב להבעות פנים של טים, הוא הכיר אותו כבר מספיק זמן בשביל להבין שטים מסתיר משהו, "כן, הכל בסדר" טים אמר, מחייך כמה שהוא יכול וליאם החזיק את עצמו מלהיאנח, טים משקר והוא ידע את זה, וזה סיקרן אותו עוד יותר, מה לעזאזל הלך בפגישה עם המורה שטים נראה ככה מודאג?
-
הנסיעה הפכה להיות שקטה, טים עוד המשיך להחזיק את הזרוע של ליאם בזמן שהמחשבות התהלכו בראשו הלוך וחזור, מציקות לו, וליאם ניסה להיות מרוכז בנסיעה, מסתכל לאופק תוך כדי שהמחשבות שלו התרוצצו במוחו, רוצה לדעת מה קרה עם טים בזמן שהוא לא היה נמצא.
---
הם עצרו למול המסעדה וטים חייך באושר כשהבחין באליסון ואביגייל שממתינות בחוץ, הוא ניתק את המגע מליאם, נושק ללחיו לפני שיצא החוצה, משאיר את ליאם להיאנח לעצמו בזמן שהביט באהובו רץ במהירות אל חברותיו, מחבק אותן בחוזקה, פורק עליהן קצת מהמועקה שבליבו.
YOU ARE READING
אהבה שנייה
Romantiekטים הוא סטודנט צעיר בן 23 ובין היתר הוא גם עובד בתור מלצר במסעדה של חבר ילדותו הטוב- ראיין. טים הכיר את ראיין מגיל צעיר, ואת האמת שהוא מאוהב בו עמוקות, הבעיה הגדולה היא שטים בתוך הארון- עמוק בתוכו. הוא אוהב את חברו הטוב אהבה חד צדדית כואבת במיוחד, ש...