אהבה שנייה -פרק 8-

3.6K 276 117
                                    

"תגיד טים" ראיין אמר כשלקח את חברו הטוב הצידה בסוף המשמרת, "מה?" כחול העיניים שאל, מבויש מעצם העובדה שהוא וראיין נמצאים לבד בצד, קרובים זה לזה, "ביום שני אני רוצה ללכת עם קריסטין לראות סרט, אז רציתי לבקש ממך טובה" הוא אמר וטים הביט עליו בשאלה, "אני והיא נעזוב את המסעדה מוקדם, זה יהיה אפשרי שאתה זה שתסגור אותה?" הבלונדיני שאל וטים הנהן בחיוך, מנסה להתעלם מליבו הכואב, "תודה, ידעתי שאין עלייך" ראיין אמר וחיבק אותו לפתע, וטים קפא באחת, לא מחבק אותו בחזרה- לא כי הוא לא רצה, אלא כי הוא לא באמת יכל לזוז מרוב ההתרגשות שהציפה את גופו.

"רוצה שאקפיץ אותך לבית?" ראיין שאל כשהתרחק מהחיבוק וטים הנהן, "א-אשמח" הוא גמגם ואז כחכח בגרונו וראיין צחקק וטפח על כתפו לפני שחזר לקריסטין, עוזר לה ולעובדים האחרים לנקות את המקום וטים בלע את רוקו ונשם עמוק לפני שחזר גם כן לנקות את המקום, סערת רגשות מתחוללת בתוכו והוא לא באמת ידע מה להרגיש.

---

הוא ישב במושב האחורי, מסתכל על ראיין וקריסטין שישבו מקדימה, זורקים זה לזו חיוכים קטנים בעוד שמדי פעם קריסטין שלחה לראיין ליטוף לזרועו או ברכו, מצחקקים בניהם על בדיחות פרטיות שכנראה טים לעולם לא ידע.

וטים הביט מחוץ לחלון, מחליט לא להתרכז בהם יותר מדי, זה רק יכאיב לו, ואת האמת שאין לו כוח לעוד כאב לב, אין לו עוד כוח לרצון למגע, ובמיוחד שאין לו כוח כרגע גם לליאם, ככה שעדיף שלא יכאב לו כרגע.

---

"הגענו" ראיין אמר כשחנה למול הבית של טים והאחר חייך והתכוון לצאת החוצה, "אולי נקפוץ פנימה לשתות משהו? ממזמן לא היינו שלושתינו ביחד, אפשר גם לקרוא לאליסון" קריסטין אמרה לפתע וטים בלע את רוקו בחשש, "אתם לא רוצים להיות לבד?" הוא שאל, מנסה להוריד אותה מהנושא הזה, "יש לנו מספיק זמן להיות לבד" ראיין אמר בחיוך והביט על חברו, "באמת שמזמן לא ישבנו ביחד, אתה לא רוצה שנכנס פנימה?" ראיין הוסיף, עושה פרצוף עצוב וטים נאנח, "מה פתאום" הצעיר אמר בחיוך, "הייתי שמח שתכנסו" הוא הוסיף ושני האחרים הנהנו בחיוב לפני שיצאו מהרכב וטים יצא לבסוף גם כן, מוביל אותם בחוסר רצון אל ביתו.

---

"רוצים לשתות משהו חם?" הוא שאל כשהם נכנסו לביתו, "קפה" ראיין אמר, "גם אני" קריסטין אמרה בחיוך וטים הנהן והלך אל המטבח, יודע איזה קפה הם אוהבים, "אליסון תבוא?" קריסטין שאלה לפתע, "כן, אני אגיד לה לבוא" טים אמר, מסתכל על איך שהזוג הולך להתיישב בסלון ביתו, ראיין כבר הרגיש בבית והדליק את הטלוויזיה בעצמו וטים חייך קלות וחזר אל הקפה, מסמס על הדרך לאליסון, מבקש את העזרה שלה בדחיפות רבה והיא כמובן נענתה בחיוב, ממהרת אליו.

---

"אתה מסתדר לבד?" ראיין שאל כשטים התיישב לידם בסלון אחרי שהניח לפניהם את כוסות הקפה, "כן" טים מלמל בחיוך, "אתה ואליסון לא רוצים לעבור לגור ביחד?" קריסטין שאלה בחיוך, "כרגע לא, יש גם את השותפה שלה אביגייל, היא לא תרצה לעזוב אותה לבד" טים אמר וראיין הנהן בהבנה ולגם מהקפה, "לפחות אתם רואים אחד את השנייה לא מעט באוניברסיטה" חום העיניים אמר וקריסטין הנהנה בחיוך, "נכון, תמיד חשבתי שזה רומנטי ללמוד ביחד, הזוגיות שלכם מקסימה" היא אמרה וטים חייך ולגם מהקפה שלו, "אני יודע" הוא אמר, מתחנן בכל ליבו שאליסון כבר תגיע.

אהבה שנייהWhere stories live. Discover now