אהבה שנייה -פרק 41-

4.2K 270 65
                                    

טים פקח את עיניו באיטיות, מסתכל על האוויר לכמה רגעים לפני שהסתכל על הזרוע שחיבקה אותו והוא חייך לעצמו, מבין שהוא כנראה הסתובב מתוך שינה, משפשף לבסוף את עיניו ומלטף בעדינות את הזרוע, אוחז בידו של ליאם ונושק לה בעדינות, מחזיר אותה לעטוף את גופו לפני שהסתובב בחזרה, מסתכל בהפתעה על ליאם ששכב שם עם עיניים פקוחות וחיוך רחב, מסתכל עליו.

"א-אתה ער" טים מלמל וליאם הנהן בשקט, נושך את שפתו התחתונה ברצון לפני שהוא רכן מטה, נושק לשפתיו של טים שהסמיק, "ל-למה לא הערת אותי?" טים שאל כשליאם התרחק משפתיו, "נראית כל כך שליו, לא יכולתי להפריע לך" ליאם לחש וטים הרגיש כל כך מובך שהוא כיסה את פניו עם כפות ידיו, לא יכול להסתכל על ליאם כל כך הרבה, זה יכול להרוג אותו משמחה.

"היי" ליאם אמר בחיוך, אוחז בידיו של טים ומושך אותן מפניו, אומנם טים ניסה להתנגד אבל ליאם היה מספיק חזק בשביל שטים לא יצליח להתמודד נגדו, "אני רוצה לראות אותך" ליאם לחש, מתרומם מעט, נושק ללחיים של טים ברכות לפני שהביט על פניו של טים, נושק למצחו, "אתה כל כך יפה" ליאם אמר בכנות, "ליאם" טים מלמל בשקט, "אני אוהב אותך" ליאם הוסיף בשקט וטים חייך לפני שחיבק במהירות את ליאם, "א-אתה עוד תהרוג אותי" טים גמגם במבוכה וליאם גיחך, מלטף את שערו של טים, נושק לקרקפת שלו, "אני אתן לך לחיות הכי הרבה שאפשר, אין לך ממה לדאוג" ליאם לחש ברכות, מרגיש איך שהחיבוק של טים מתחזק והוא חייך לעצמו ברוגע, שמח שהחלומות שלו כבר נהפכו למציאות.

"אני לא בטוח בזה" טים מלמל וליאם צחק, מרחיק את הצעיר ממנו רק בשביל לנשק את שפתיו של טים, "אני אעשה לך הנשמה אם אראה שהמצב שלך מתדרדר" ליאם לחש בהתגרות וטים הביט עליו בהפנוט, "כן, בבקשה" הוא מלמל בחולמניות, חוזר לנשק את ליאם, מעמיק קלות את הנשיקה, רוצה להזרים את ליאם לסקס, וליאם זרם איתו למספר רגעים, מעמיק גם הוא את הנשיקה לפני שהתרחק עם חיוך משועשע, משאיר את טים לעצום עיניים לעוד מספר שניות לפני שהוא פקח אותן, "אני אלך להתקלח" ליאם לחש, גונב עוד ניקור משפתיו של טים לפני שקם מהמיטה, פושט את חולצתו, משאיר את טים להביט עליו בשקט סוער על המיטה.

טים הביט על השרירים של ליאם, מרגיש איך שהלב שלו מתהפך מספר פעמים, מרגיש את התכווצות הבטן ואת החום בגופו, "אשאיל ממך מברשת שיניים" ליאם אמר וטים הנהן בשקט, "י-יש במקלחת, לבוא להראות לך?" טים שאל והתרומם לישיבה וליאם הבין שאם טים יבוא איתו למקלחת זה יכול להיגמר במשהו לא תמים במיוחד, "לא, אני אסתדר כבר" ליאם קרץ ויצא החוצה וטים נאנח בכבדות, מניח את כפות ידיו על פניו, משפשף את פרצופו ביאוש, "אתה כבר מתחיל להרוג אותי" טים לחש, "אתה מתעלל בי" הוא הוסיף, נושך את שפתו התחתונה לכמה רגעים לפני שקם מהמיטה, מחליט לצאת מהחדר ולבשל להם ארוחת בוקר, אולי הבישול יצליח להפיג מעצמו את ההתרגשות והרצון למגע מיני עם ליאם.

אהבה שנייהWhere stories live. Discover now