ליבו של ליאם פעם בחוזקה כשהוא פקח את עיניו, מסתכל על הגבר הישן לצידו.
ליאם נשם עמוק לפני שרכן אל טים, נושק למצחו למשך מספר שניות ארוכות, עוצם את עיניו ומתרכז בניחוח המשכר של אהובו. "אני אוהב אותך" הוא לחש בכנות, מתרחק ומלטף את לחיו של כחול העיניים עם חיוך קטן על פניו.
"טים" ליאם הגביר את הלחישה, "מממ" טים מלמל בעייפות, "אני הולך לעבודה, ניפגש בערב" ליאם מלמל וטים הנהן, "אני אבשל כמו שצריך" הצעיר לחש, רוצה שליאם יבין שהוא לא שכח שהוא אמור לבשל למסיבת הקבלה. "אני יודע" ליאם השיב, צובט קלות את לחיו הרכה של טים לפני שהוא יצא מהמיטה, מתחיל להתארגן.
--
הוא פתח את ארון הבגדים, מסתכל במבט חטוף על טים בשביל לראות שהוא עדיין ישן, וכשהצעיר היה עמוק בתוך שנתו, ליאם התכופף ושלח את ידו לחלק התחתון של הארון, מוציא משם את הקופסה הקטנה שהסתתרה לה בנוחות מתחת לבגדים חמימים.
ליאם חייך לפני שהכניס את הקופסה מהר אל תוך תיקו. "בהצלחה" הוא לחש לעצמו, מסתכל שוב על טים שהמשיך לישון. גבו החשוף של הצעיר נגלה מולו והוא לא יכל שלא ללכת אל הגבר שלו, נושק לגבו בחמימות לפני שהוא כיסה את טים כמו שצריך. "תישן טוב" הוא לחש והתרחק מטים, מלטף את שיערו השחור לפני שהוא ניתק את המגע ממנו, עדיין מביט בו לכמה רגעים, ורק אחרי מספר שניות ליאם יצא מהחדר, עושה את דרכו אל היציאה. יום ארוך לפניו.
-----
טים פקח את עיניו כשהתעורר לאחר זמן מה מאז שליאם עזב, מסתכל על המיטה הריקה בזמן שידו ליטפה את האזור שהיה שייך לליאם. "בהצלחה בעבודה" טים אמר בשקט, מחייך לעצמו בנינוחות לפני שהתמתח בחוזקה, מותח את שריריו על המיטה החמימה.
הצעיר לבסוף יצא מהמיטה, יוצא מאזור השינה והולך אל השירותים והמקלחת, מתעורר.
---
"טים!" אליסון קראה כשהיא וראיין עמדו בפתח הדלת עם שלל שקיות מצרכים כפי שטים ביקש מהם מבעוד מועד, דופקת על הדלת הנעולה עם רגלה. "אני בא!" טים אמר בהתרגשות, יוצא מהמטבח והולך מהר אל הדלת, פותח אותה לחבריו.
"ואוו תודה!" טים אמר בחיוך מאושר כשראה את כל השקיות, לוקח כמה מאליסון ועוזר לה להכניס את הכל אל אזור המטבח. "יש כבר מים חמים בסירים?" ראיין שאל וטים הנהן, "כן, כבר הכנתי מראש, הם על הגז" הצעיר אמר בחיוך והבלונדיני הנהן בהבנה, מניח את השקיות שבידיו גם כן לפני שהוא בלגן את שיערו של חברו הטוב. "אנחנו הולכים לבשל את האוכל הכי טעים בעולם עכשיו!" ראיין אמר וטים הנהן, "לחלוטין" הצעיר אמר בחיוך. "אני אשתדל לעזור כמה שיותר למרות שיש לי אפס ידע במטבח מקצועי" אליסון אמרה, "אל תדאגי, את רק צריכה להיות יפה ולעזור לנו בדברים קטנים" ראיין אמר ואליסון צחקקה, "אז זה קל" היא קרצה בהשתובבות וטים צחק בשקט לפני שנשם עמוק. "יאללה" שחור השיער אמר, "יש לנו הרבה עבודה" הוא הוסיף ושני האחרים הנהנו, מתחילים להוציא את המצרכים מהשקיות, מתחילים בהכנות.
YOU ARE READING
אהבה שנייה
عاطفيةטים הוא סטודנט צעיר בן 23 ובין היתר הוא גם עובד בתור מלצר במסעדה של חבר ילדותו הטוב- ראיין. טים הכיר את ראיין מגיל צעיר, ואת האמת שהוא מאוהב בו עמוקות, הבעיה הגדולה היא שטים בתוך הארון- עמוק בתוכו. הוא אוהב את חברו הטוב אהבה חד צדדית כואבת במיוחד, ש...