אליסון הייתה הראשונה להתעורר מהשעון המעורר, היא פקחה את עיניה וכיבתה את הצלצול, מתרוממת לישיבה על המיטה ומסתכלת על שני הישנים והיא חייכה לעצמה קלות, נושקת למצחם.
"הגיע הזמן לקום, היא לחשה להם וורודת השיער חייכה ופקחה את עיניה, מתעוררת מהצליל המתוק של קולה של אהובתה, "בוקר טוב" אביגייל לחשה, מקבלת ניקור קטן מאליסון, "בוקר טוב יפייפה אחת" שחורת העיניים מלמלה בחיוך לפני שהסתכלה על טים שהמשיך לישון, עייף מהבכי של אתמול, "יפיופי, הגיע הזמן לקום" אליסון אמרה, מלטפת את שיערו הרך של האחר, "אני קם" הוא לחש, פוקח באיטיות את עיניו לפני שהוא התרומם לאט לישיבה על המיטה, מניח את ראשו על הכתף של אליסון, "הלוואי והייתי יכול לישון עוד" הוא אמר ברצינות ואביגייל צחקקה והתיישבה גם כן, טופחת על כתפו, "הלוואי" היא אמרה בהסכמה, "אבל אנחנו צריכים להמשיך בחיים שלנו, אסור לנו לתת לעייפות לנצח" אליסון אמרה, מעודדת את שני האחרים שגיחכו קלות.
"אמצע השבוע הגיע, השבוע הולך להסתיים בקרוב" אביגייל אמרה, ואליסון הנהנה בהסכמה, "אז בואו נתארגן ונסיים את השבוע הזה כמו שצריך" אליסון השיבה בחיוך וקמה מהמיטה, "טים תתארגן ואז ניסע אלינו ואני ואביגייל נתארגן" שחורת העיניים אמרה וטים הנהן והתרומם מהמיטה גם הוא, עושה את דרכו החוצה, מאפשר לבנות להיאנח לעצמן, "בהצלחה טימי" אליסון מלמלה לפני שחזרה להתיישב על המיטה, מחבקת את אביגייל ומקבלת ממנה אנרגיות טובות.
---טים ישב בכיתה, מסתכל על העט שלו, ליבו פעם בחוזקה, הוא היה מודאג לראיין, מקווה שהכל יהיה בסדר, הוא כבר רצה לפגוש אותו ולנחם אותו, הוא רוצה לעזור לו ואולי לגרום לו להחזיר את קריסטין אליו.
נכון שזאת גם יכולה להיות הזדמנות טובה להתוודות בפני ראיין על רגשותיו, אבל טים היה רחוק מלחשוב על זה, אחרי הכל המחשבות שלו היו עסוקות גם בליאם, ברגשות שהוא עוד צריך ללמוד ולהכיר, המחשבות שלו היו גם מלאות בדאגה לראיין ולקריסטין, הוא לא אפשר לעצמו אפילו לחשוב על להתוודות, הוא כבר לא בטוח בעצמו, הוא לא בטוח ברגשות שלו, הוא לא בטוח באהבה שלו לראיין ובפחד שלו מליאם.
הפחיד אותו לחשוב שאם הוא יתוודה בפני ראיין, זה יגרום לכך שהוא לא יראה את ליאם יותר, גם אם הוא לא בטוח מה הוא מרגיש כלפי ליאם, הוא פחד לאבד אותו, אחרי הכל הוא חלש לליאם, ליאם הוא המוצא האחרון שלו, הוא מקום המסתור שלו, אם ליאם יעזוב אותו אחת ולתמיד, זה יגרום לטים לחשוש, גם אם הם הפסיקו כבר את היחסים בניהם, לחשוב על לא לראות את ליאם לעולם היה נורא מדאיג מבחינתו של טים, הוא כבר התרגל לליאם בחיים שלו, הוא לא יודע איך הוא יתמודד אם ליאם לא יהיה לצידו למשך זמן ממושך.
-טים נאנח לעצמו והניח את העט על השולחן, מסתכל על המרצה בריקנות, השיעור לא עניין אותו, לאחרונה כבר לא אכפת לו מהלימודים האלו, כאילו שאין לו כבר טעם ללמוד אותם והוא לא ידע למה, הוא עוד אוהב את ראיין, הוא עוד רוצה לעזור לו ולהעניק לו יד תומכת, אבל עדיין, הלימודים האלו כבר התחילו להימאס עליו, הוא התחיל לחשוב על בישול יותר לעומק, הוא התחיל לחשוב על החלום שלו כשליאם נכנס עמוק יותר לחייו, למה? הוא לא ידע.
---
ליאם חייך כשהוא סיים מספר הרצאות, הוא הקשיב לדין, מקשיב לעצמו, מקבל מהאמירות שלו תקווה.
YOU ARE READING
אהבה שנייה
Romanceטים הוא סטודנט צעיר בן 23 ובין היתר הוא גם עובד בתור מלצר במסעדה של חבר ילדותו הטוב- ראיין. טים הכיר את ראיין מגיל צעיר, ואת האמת שהוא מאוהב בו עמוקות, הבעיה הגדולה היא שטים בתוך הארון- עמוק בתוכו. הוא אוהב את חברו הטוב אהבה חד צדדית כואבת במיוחד, ש...