אהבה שנייה -פרק 44-

4.5K 222 68
                                    

טים שפשף את עיניו כשהתעורר באופן טבעי משנתו, הוא פקח אותן באיטיות רק בשביל לגלות לפניו את החזה של ליאם, והוא חייך לעצמו ברוגע, מרים את ראשו מעלה ומסתכל על פניו הישנות של ליאם, מה שגרם לו לפלוט גיחוך קטנטן כשהוא מצא את ליאם כל כך מתוק.

"היית מדהים אתמול" טים לחש לגבר הישן, מעניק לו ניקור קטנטן על שפתיו לפני שהוא התרומם באיטיות מגופו של ליאם, מסתכל על הבטן המלוכלכת שלו ושל האחר והוא צחקק קלות, קם מהמיטה.

"אפשר להגיד שאני הבן אדם הכי מאושר כרגע" הצעיר מלמל לעצמו בזמן שכיסה את ליאם, נושק למצחו ולאחר מכן יוצא מהחדר, הולך להתקלח, או יותר נכון להכין לעצמו אמבטיה ולשהות בה זמן ממושך.

-

ליאם התעורר, פוקח את עיניו ומסתכל בחיוך על התקרה, לאחר מכן הוא הזיז את עיניו לצדדים, מחפש את טים, אבל הצעיר לא היה שם, מה שגרם לו להתרומם מהמיטה, "טים?" ליאם שאל, יוצא מהחדר ומחפש את הצעיר במטבח, גופו עדיין ערום לחלוטין.

ואז הוא שמע זמזומים מהמקלחת והוא נאנח לעצמו בהקלה, "טים?" הוא שאל בקול חזק יותר, "אני כאן" הצעיר אמר מהאמבטיה, "אני יכול להיכנס?" ליאם בירר, "כן, המקלחת פתוחה" טים אמר בחיוך, מסתכל על הדלת שנפתחה באיטיות לאחר מכן, ואחר כך על הגבר הערום שעמד בפתחה.

"היי" טים אמר, המים מלטפים את עצמות הבריח שלו כשהוא נשען מעט לאחור על דופן האמבטיה, "היי" ליאם מלמל, מסתכל על טים בחיוך, "אצחצח שיניים" ליאם אמר לבסוף וטים הנהן, מסתכל על הגוף הקדמי של האחר ולאחר מכן על הגוף האחורי שלו כשהוא הפנה אליו את גבו בשביל לצחצח את שיניו.

"אתה יכול להצטרף אם אתה רוצה" טים מלמל בחולמניות, מזדקף לישיבה, ממשיך לבהות בליאם שהסתכל עליו מהמראה, ליאם רק הנהן, ממשיך לצחצח את שיניו בעוד שעיניו מדי פעם הכו את עיניו של טים ברכות, נותנות לו תשומת לב.

ואז ליאם סיים והוא הזדקף והסתובב בחזרה, מסתכל ישירות על טים שהביט עליו בשקט. "תעשה לי מקום" ליאם לחש וטים הנהן במהירות, מתרומם מהאמבטיה וחושף את גופו העירום והרטוב לליאם המרוצה. "יופי" ליאם לחש ועשה את דרכו אל האמבטיה, נכנס פנימה ונעמד מול גבו של טים, צמוד אליו, מה שגרם לטים לעצום עיניים ולנשוך את שפתו התחתונה, מרגיש את התחושה החמימה מאחוריו. "אני אשב קודם" טים מלמל במהירות, חוזר להתיישב מטה בעוד שליאם החזיק את עצמו מלצחוק, מתיישב לבסוף גם הוא בתוך האמבטיה, פוסק את רגליו ומושך באחת את טים צמוד אליו. הצעיר בין רגליו.

"בוקר טוב" ליאם לחש, נושק לשכמותיו של טים הנרגש, "ב-בוקר טוב" טים מלמל, מסתכל על כפות ידיו של ליאם שעטפו את ביטנו והוא חייך ושלח את ידיו אליהן, אוחז בהן ונשען אחורנית על גופו של ליאם. "איך ישנת?" טים בירר, "ישנתי מצוין" ליאם השיב וטים הנהן בחיוך, עוצם את עיניו כשליאם ליטף את בטנו וחזהו, "הייתי נוח לך כשישנת?" ליאם לחש וטים גיחך, "מאוד" הוא לחש בתשובה, מרגיש איך שידיו של ליאם זוחלות מטה יותר, נוגעות במותניו ואז בירכיו, מלטפות אותו ברכות.

אהבה שנייהWhere stories live. Discover now