טים נופף לליאם שישב ברכב אחרי שהוא החזיר אותו לבית שלו, שניהם התקלחו בבית של ליאם, בנפרד כמובן, וטים זכה לקבל בגדים נוספים של ליאם ללבוש עליו.
"נפגש בערב, אבוא לאסוף אותך" ליאם אמר וטים הנהן, "תיסע בזהירות" טים אמר ברצינות וליאם הנהן אליו, "תכנס לבית" ליאם אמר, "קודם תיסע" טים אמר והאחר נאנח בחיוך והתניע בחזרה את הרכב, מתחיל לנסוע משם וטים נאנח בעצב, רוצה את ליאם לעצמו, אבל המציאות לא תמיד מאפשרת את מה שאנחנו רוצים.
----
"איך היה הסקס עם ליאם?" אליסון שאלה בהתרגשות כשטים ענה לטלפון, "לא היה סקס" טים מלמל וישב בסלון, מנשנש חטיף, "מה זאת אומרת? לא שכבתם? ליאם לא פירק אותך עד לצליעה?" קולה של אביגייל נשמע וטים נאנח לעצמו בייאוש, "לא, לא שכבנו והוא לא פירק אותי אביגייל, הוא רוצה לקחת את הזוגיות הזאת לאט לאט" טים השיב, "באמת?" אליסון שאלה, "באמת, ניסיתי להזרים אותו, אבל הוא תמיד התנגד מבלי באמת להגיד במילים" הגבר אמר, נשכב על הסלון, "הוא בעבודה?" אביגייל נשמעה שוב, "כן, הוא נסע לעבודה", "באמת לא שכבתם?" שחורת השיער שאלה לפתע, מתקשה להאמין עדיין.
"כן אליסון, בחייאת, אני לא אגיד לך שלא שכבנו אם היינו שוכבים" טים אמר ברוגז, "אוקיי, לא צריך להתרגז" אליסון מלמלה, "הוא עצבני כי הוא נואש לסקס עם ליאם" ורודת השיער אמרה בהתגרות, ובאותו הרגע טים ניתק את שיחת הטלפון, "לעזאזל" הוא מלמל לעצמו, מבלגן את שערו לפני ששוב הצלצול שלו נשמע והוא ראה שזאת שוב שיחה מאליסון.
"מה?" הוא אמר בכעס כשענה, "מצטערות, לא נגיד שום דבר שיעצבן אותך" אליסון אמרה במהירות וטים נאנח, "מה עשיתם בבוקר?" אביגייל שאלה, "אכלנו" טים מלמל, "ואז רצנו" הוא הוסיף, "רצתם?" ירוקת העיניים שאלה בחוסר הבנה, "כן, הוא אמר שהוא התחיל לרוץ מאז שעזבתי והוא רצה ללכת לרוץ לפני העבודה ו-ורציתי להיות איתו עוד, אז אמרתי לו שאני רוצה לרוץ גם" טים מלמל במבוכה, מבין עד כמה הוא קיטשי פתאום, "אווו~" אליסון מלמלה בחיוך, "ולא התעייפת?" היא הוסיפה, "התעייפתי, אבל הוא בסוף סחב אותי על הגב ורץ איתי, אז היה כיף" הוא לחש בחיוך, "באמת?" אביגייל שאלה בהפתעה, "באמת באמת" טים אמר, חוזר להתיישב.
"אחרי שהוא מסיים לעבוד אתם תעשו משהו ביחד?" אליסון ביררה, "כן, נצא בערב לראות סרט או משהו בסגנון" טים השיב, "מגניב" אליסון אמרה, "בפעם האחרונה שראינו סרט שכבת איתו בשירותים, מעניין אם גם היום זה יקרה" אביגייל התגרתה בצעיר ממנה, "אביגייל!" טים אמר ברוגז, "אל תתגרי בי סתם" הוא הוסיף, "איה" הוא שמע לפתע מהצד השני של הטלפון את קולה הדרמטי של אביגייל, "למה להרביץ אבל?" הוא המשיך לשמוע, ואז הוא צחקק כשהבין שכנראה אליסון הכתה אותה בשביל להשתיק אותה מלהגיד דברים טיפשיים ולא מועלים במיוחד.
"בכל מקרה, אני ממש מקווה שתהנו לכם ביחד" אליסון חזרה לדבר, "גם אני" טים השיב, "ואני ממש מקווה שתשכבו הרבה" אביגייל נשמעה שוב, "אביגייל!" אליסון נשמעה נרגזת וטים חייך, "תנתק את השיחה וארביץ לה בשמך" היא הוסיפה, "תהנו גם אתן" טים אמר וניתק את הטלפון, מצחקק לעצמו בשקט לפני שהביט ללא צליל על הבית הריק, נאנח קלות לפני שהתקשר להוריו, מבין שהוא לא עדכן אותם על מצבו והוא סיפר להם את הכל, טוב, כמעט את הכל, את החלקים שבו הוא ניסה לשכב עם ליאם הוא הוריד מהפרק.
YOU ARE READING
אהבה שנייה
Romanceטים הוא סטודנט צעיר בן 23 ובין היתר הוא גם עובד בתור מלצר במסעדה של חבר ילדותו הטוב- ראיין. טים הכיר את ראיין מגיל צעיר, ואת האמת שהוא מאוהב בו עמוקות, הבעיה הגדולה היא שטים בתוך הארון- עמוק בתוכו. הוא אוהב את חברו הטוב אהבה חד צדדית כואבת במיוחד, ש...