אהבה שנייה -פרק 47- (18+)

5.1K 230 24
                                    

"היי" טים לחש בחיוך כשהוא פתח לליאם את דלת הבית, "היי לך" ליאם השיב, מחייך גם כן בזמן שהוא צעד פנימה, מאפשר לטים לסגור את הדלת לפני שהוא חיבק אותו בחוזקה, "התגעגעתי" ליאם לחש וטים צחקק, מחזיר לו חיבוק, "גם אני" טים השיב, גם אם הם היו ביחד הבוקר, זה לא מנע מהם להתגעגע זה לזה בכל הזמן שהם לא היו ביחד.

"איך היה בעבודה?" טים שאל, ממשיך לחבק את ליאם, "כרגיל" ירוק העיניים השיב והאחר הנהן בהבנה, מתרחק מהחיבוק ומביט בפניו של אהובו, "אכלת?" טים שאל וליאם הניע את ראשו לשלילה, "חיכיתי לאוכל שלך" ליאם אמר בכנות וטים גיחך באושר, "יופי" הוא השיב, אוחז בכף ידו של ליאם ומוליך אותו אחריו אל שולחן האוכל.

-

"איזה ריח טוב~" ליאם מלמל בחולמניות כשטים מזג לו לאכול, "באמת?" טים שאל, "באמת" ליאם השיב, מסתכל באהבה על גבו של טים, חוקר אותו בשקט בזמן שליבו נצבט כשהוא נזכר שמחר טים טס, וזה כנראה תהיה הפעם האחרונה שהוא יטעם את האוכל שלו עד שהוא יחזור לבקר.

"כבר סידרת את התיק?" ליאם שאל, "עדיין לא, אני אסדר אותו יותר מאוחר" טים לחש, ליבו מתחיל לכאוב גם כן והוא עצם את עיניו לכמה רגעים, רוצה להרגיע את עצמו כל עוד ליאם לא באמת מסתכל על פניו המודאגות, "אני אעזור לך" חום השיער אמר, טון רציני נשמע ממנו, "תודה" טים אמר בחיוך כשהסתובב, חיוכו מרוח על פניו בזמן שהוא התקדם עם צלחת האוכל, מניח בפני ליאם את הלזניה ואת תבשיל הירקות המוקפצים, "נראה טוב" ליאם אמר בחיוך, "תודה" האחר השיב בשמחה לפני שהלך במהירות למטבח, מביא לליאם כלי אכילה לפני שהוא מזג לעצמו גם כן לאכול.
-

ליאם חיכה בסבלנות, מסתכל שוב על טים שמזג לעצמו אוכל והוא החזיק את עצמו מלדבר על הטיסה, אולי כדאי לו לשכנע את טים לוותר על החלום שלו? לא, זה לא אפשרי, זה לא פייר, טים לא יכול לוותר על החלומות שלו, הוא לא יכול להפסיק לעשות את מה שהוא אוהב.

ליאם החזיק אנחת ייאוש בזמן שטים הסתובב בחזרה אליו, מתקדם לפניו ומתיישב בכיסא שמולו, "בתיאבון" טים לחש בחיוך, "בתיאבון" ליאם השיב לפני שהתחיל לאכול ראשון, מאפשר לטים לבהות בו בחיוך למספר רגעים לפני שהוא אפשר לעצמו לאכול גם כן.

"טעים?" טים שאל, "מאוד" ליאם השיב ברצינות, מושיט את ידו השמאלית אל טים והצעיר הושיט אליו את ידו הימנית, מאפשר לליאם לקחת את ידו בשביל לנשוק לה ארוכות מספר פעמים, "תודה על האוכל" ליאם לחש וטים הסמיק במבוכה, "אני אוהב אותך" כחול העיניים אמר ללא אזהרה וליאם צחקק באושר, "אני אוהב אותך יותר, תאמין לי" ליאם לחש וטים נגס בשפתו התחתונה בהתרגשות אין סופית לפני שהמשיך לאכול, יודע שאם הוא לא יהיה בשקט כרגע, ליבו יתפוצץ משמחה.

---

"תיכנס להתקלח, יש מים חמים" טים אמר כששניהם סיימו לשטוף את כלי האוכל שלהם, "בוא תיכנס ביחד איתי" ליאם אמר וטים הביט עליו למספר רגעים בזמן שניגב את ידיו במגבת, "קח אותי לשם" טים לחש לבסוף בערמומיות וליאם חייך לפני שמשך את טים קרוב יותר אליו, אוחז בירכיו ומושך אותו מעלה בעוד שהצעיר קפץ קלות, נתלה על גופו של ליאם.

אהבה שנייהWhere stories live. Discover now