"אתה בסדר?" ראיין שאל, לוקח את טים לשירותים השקטים כשהבין שמשהו איתו לא בסדר, "כן" טים מלמל, עיניו נוצצות מדמעות, "אתה לא בוכה רק בגלל החתונה, נכון?" ראיין שאל, מכיר את חברו הטוב, וטים הביט עליו בשקט לפני שהנהן, פורץ שוב בבכי וראיין נאנח וחיבק אותו אליו, "זה בגלל ליאם?" ראיין שאל, וטים הנהן שוב, "אני מבין" הבלונדיני לחש, מלטף את ראשו של האחר, "אולי תיקח הפסקה?" ראיין הציע וטים התרחק מהחיבוק, מסתכל עליו בחוסר הבנה.
"אתה כבר לא אוהב את הלימודים" ראיין אמר, לא שואל, הוא כבר הבין שטים רחוק מהמקצוע, "אתה לא רוצה למלצר" ראיין הוסיף, וטים הוריד את ראשו מטה, לא היה לו נעים להסתכל לראיין בעיניים, הוא הרגיש שהוא חבר רע, מרגיש רע עם זה שהוא כבר לא אוהב לעשות דברים שעוזרים לחום העיניים, "היי, תסתכל עליי" ראיין לחש בחיוך, אוחז בסנטרו של טים, מרים את ראשו מעלה, מסתכל אל תוך עיניו הכחולות של חברו הטוב.
"תנוח, אתה צריך את זה" ראיין אמר ברצינות, "אחר כך תעשה את מה שאתה רוצה לעשות" הוא הוסיף, מנגב את עיניו של טים, "והכי חשוב זה שתחשוב עם עצמך על מה שאתה מרגיש באמת" ראיין סיים וטים הביט עליו בהערצה, מבין את הסיבה שהוא התאהב בראיין, מבין למה הוא הרשה לעצמו להתאהב בחבר הטוב שלו, אבל הוא כבר רחוק מאותה אהבה, ליבו מתעלל בו, הוא כבר שייך למישהו אחר, ולטים עדיין היה קשה להבין שליאם לקח את ליבו.
"טוב?" ראיין שאל וטים חייך קלות והניע את ראשו בחיוב, "אני אקח הפסקה" טים לחש וראיין הנהן בהסכמה לפני שחיבק את הצעיר שוב, טופח על גבו, "הכל יהיה בסדר בסוף" הבלונדיני אמר ברצינות, "ראיין..." טים לחש, "מממ?" ראיין שאל, מתרחק ומסתכל על האחר, "בוא נצא החוצה" טים מלמל, "בוא נהנה מהחתונה שלך" הוא אמר והאחר צחקק וצבט את לחיו, "בוא" ראיין אמר ואחז בכף ידו, יוצא איתו מחוץ לשירותים, ושניהם הלכו אל חבריהם, נהנים כמה שהם יכולים מהערב המיוחד הזה.
----
"אני יכול לישון איתכן היום?" טים שאל את הבנות כשהחתונה הסתיימה, והם נשארו אחרונים לעזוב, מלווים את קריסטין וראיין ללימוזינה שלהם שלקחה אותם למלון.
"בטח שאתה יכול" אביגייל אמרה בכנות, "אפשר גם להמשיך לשתות" אליסון לחשה בחיוך, "שתית מספיק" אביגייל אמרה ברוגז, שמה עין מרחוק כל הערב על בת הזוג שלה, אחרי הכל היא הייתה היחידה שלא שתתה, צריכה לנהוג.
"עוד קצת לא יהרוג אף אחד מאיתנו" אליסון מלמלה לפני שנכנסה לרכב, גורמת לאביגייל להיאנח בייאוש וטים צחקק מעט וטפח על כתפה של וורודת השיער, נכנס גם לרכב ורק אחריו אביגייל נכנסה, מסתכלת על אליסון בדאגה אימהית לכמה רגעים לפני שנסעה אל ביתן.
---
"חשבתי שאת לא רוצה שנשתה" אליסון אמרה כשאביגייל שתתה ישירות מבקבוק האלכוהול כשהן הגיעו הביתה, "אני לא שתיתי שום דבר היום, לי מותר" אביגייל אמרה, אוחזת ברכושניות בבקבוק האלכוהול בזמן שרצה אל הסלון ושחורת השיער רצה אחריה בעוד שטים עמד וצפה בהן, הולך לבסוף גם הוא אל הסלון, מתיישב לידן בזמן שהן רבו על האלכוהול.
YOU ARE READING
אהבה שנייה
Romanceטים הוא סטודנט צעיר בן 23 ובין היתר הוא גם עובד בתור מלצר במסעדה של חבר ילדותו הטוב- ראיין. טים הכיר את ראיין מגיל צעיר, ואת האמת שהוא מאוהב בו עמוקות, הבעיה הגדולה היא שטים בתוך הארון- עמוק בתוכו. הוא אוהב את חברו הטוב אהבה חד צדדית כואבת במיוחד, ש...