ליאם נאנח לעצמו כשהתעורר רק בשביל לראות את אליסון ואביגייל ישנות לצידו, כל אחת בצד אחר, אחרי הכל הוא נשאר לישון שם, לא הייתה לו ברירה אחרת כששתי הבנות התחננו אליו להישאר איתן.
-
הוא לבסוף ירד מהמיטה, משאיר את הבנות לישון בעוד שהוא נעל את נעליו ויצא מחוץ לחדר, מחליט ללכת אל ביתו, מעדיף להיות כרגע לבד, לנוח בשקט עם עצמו.
----
טים שפשף את עיניו הנפוחות, הוא בכה לא מעט אתמול בלילה, עצם העובדה שראיין מתכוון להציע לקריסטין נישואים היה דבר כל כך קשה בשביל טים, הוא לא יכל להכיל את זה, הוא לא רצה להכיר בזה.
הוא התרומם לישיבה, נוגס בשפתו התחתונה קלות ומתרומם מהמיטה, הולך אל המקלחת, יודע שהמים יצליחו להרגיע את גופו מבחינה פיזית.
---
ליאם שתה קפה בביתו בזמן שדפיקות בדלת נשמעו, "כן" הוא אמר ומיד לאחר מכן הדלת נפתחה ופיליפ ופיטר נכנסו פנימה בחיוך, "שלום לך חבר שלא שומעים ממנו" פיטר אמר בזמן שהלך אל הסלון, מתיישב לצידו של חום השיער בעוד שפיליפ סגר את הדלת והתיישב לצידו השני של ליאם.
"מה איתכם?" ליאם שאל בחיוך, מסתיר את הרגשות האמתיים שלו, "אנחנו בסדר גמור, מה איתך? אתה עובד לא מעט לאחרונה" פיליפ השיב וירוק העיניים חייך ולגם קלות מהקפה שלו לפני שפיטר גנב לו את הכוס, שותה בעצמו קצת מהקפה, "כי לאחרונה יש לא מעט בקשות להגיע להרצות" ליאם הסביר ופיליפ הנהן בהבנה, "ואתה בסדר?" פיטר שאל וליאם חייך והנהן, "למה שלא אהיה?" הוא השיב בשאלה ופיטר הרים את כתפיו בחוסר ידע.
"אתה עובד היום?" פיליפ שאל, "לא" השרירי מלמל בזמן שהתרומם מהסלון, "קפה?" הוא שאל את פיליפ, "אשמח גם אני לעוד אחד" פיטר חייך וליאם גיחך והנהן, הולך להכין להם קפה.
---
טים נכנס למסעדה, מחייך באילוץ לכולם לפני שהלך ישירות אל חדר המנוחה, לא מעוניין לעבור במטבח.
הוא שם על מותניו את הסינר שלו לפני שהרים את הפוני שלו מעלה, מניח שתי סיכות דקות על השיער, משאיר את הפוני למעלה כמו תמיד לפני שדלת החדר נפתחה והוא קפץ מעט, מסתכל בהפתעה על ראיין שחייך אליו, "למה לא אמרת שלום כשבאת?" הבלונדיני שאל ונכנס פנימה, נעמד למול טים וצובט קלות את לחיו וטים בלע את רוקו וחייך קלות, לא מסתכל בעיניו של ראיין, קשה לו להביט עליו.
"סתם לא רציתי להפריע לעבודה" הצעיר אמר וראיין צחקק והסתכל על הסינר של טים שהיה קשור לא נכון, "אתה לא מרוכז היום" חום העיניים אמר והתקדם אל האחר, מפתיע את טים כשהוא פרם את הסינר רק בשביל לקשור אותו טוב מסביב למותניו, מקפיא את גופו.
"זה בגלל מה שאמרתי לך אתמול?" ראיין שאל כשהתרחק, "לגבי הנישואים עם קריסטין?" הבלונדיני הסביר את עצמו וטים חייך, "יכול להיות, לא כל יום אני שומע מהחבר הכי טוב שלי שהוא מתכוון להציע לחברה שלו" הצעיר אמר, מעדן את רגשותיו דרך המילים וראיין צחקק וחיבק את חברו, "אל תהיה שקוף מידי, קריסטין בסוף תגלה" ראיין אמר וטים הנהן לעצמו, מתאפק שלא להיאנח לעצמו בייאוש בזמן שהוא טפח קלות על גבו של ראיין, מחזיק את עצמו מלחבק את חברו הטוב בחוזקה מבלי לשחרר ממנו לעולם.
YOU ARE READING
אהבה שנייה
Romanceטים הוא סטודנט צעיר בן 23 ובין היתר הוא גם עובד בתור מלצר במסעדה של חבר ילדותו הטוב- ראיין. טים הכיר את ראיין מגיל צעיר, ואת האמת שהוא מאוהב בו עמוקות, הבעיה הגדולה היא שטים בתוך הארון- עמוק בתוכו. הוא אוהב את חברו הטוב אהבה חד צדדית כואבת במיוחד, ש...