יום חמישי הגיע, וזה היום האחרון ללימודים, אבל מה שהלחיץ את טים עוד יותר זה שיום ראשון רק הולך ומתקרב והוא עדיין לא הצליח להסדיר את העניינים בינו לבין ליאם כמו שצריך.
הוא נאנח לעצמו לפני שהוציא את הטלפון מכיסו, גורם לאליסון- שישבה למולו בשולחן הקפיטריה, להביט עליו בסקרנות, רואה שהוא מקליד במהירות משהו בטלפון, כנראה מסמס למישהו.
'ניפגש בערב בדירה שלי, אתה חייב לבוא' טים הסתכל על ההודעה שלו לפני ששלח אותה לליאם, חייב לפגוש אותו היום.
-
"הכל בסדר?" אליסון שאלה כשראתה את המבט הלחוץ של טים והאחר הביט עליה, חושב אם לספר לה או לא והוא לבסוף החליט לשמור את זה לעצמו, "הכל בסדר, אמא שלי רוצה לראות אותי" הוא מלמל בחיוך, מניח את הטלפון הפוך על השולחן לפני שהתחיל לאכול ושחורת השיער הסתכלה עליו לכמה רגעים, מנסה לפענח אותו לפני שהיא חזרה גם כן לאכול, לא בטוחה אם הוא משקר או אומר אמת.
----
ליאם הסתכל על ההודעה לפני שצקצק בלשונו בייאוש, מניח את הטלפון לצידו על הסלון לפני שנשען אחורנית, נושף בכבדות ומביט בשקט על התקרה, "אז היום זה היום האחרון" הוא מלמל לעצמו לפני שגיחך וסירק את שיערותיו החומות עם אצבעותיו הקשוחות.
"7 שנים שנגמרות ככה" ליאם מלמל ונאנח לעצמו לפני שהתיישר לישיבה, מביט ברוגז על האוויר, 7 שנים הוא בזבז על לנסות ולהפוך את טים לשלו, נכון שהוא לא היה מושלם, הוא היה רחוק ממושלם, אבל הוא עדיין האמין שהוא יכול להפוך אותו לשלו.
אבל ראיין ניצח, מבלי שהוא יעשה כלום הוא ניצח אותו, ראיין אפילו לא מעוניין בטים, ראיין בכלל לא גיי, לראיין יש חברה, ועדיין, למרות כל זה, טים רוצה אותו.
"למה מלכתחילה נמשכתי אלייך?" ליאם שאל ברצינות, מתקשה לזכור למה בכל רגע ורגע שהוא פגש את טים, הוא נמשך אליו שוב ושוב.
אבל הוא זכר למה הוא התאהב בו, הוא לא באמת יודה בזה בכזאת קלילות, אבל זה היה ברגע הזה שטים הביט בעיניו וגנח את שמו, בפעם הראשונה שהוא אמר 'ליאם' ולא 'ראיין' במהלך הסקס שלהם, זה היה הרגע הראשון שליאם הרגיש איך שהלב שלו צונח, זה היה הרגע שבו הוא רצה לעשות את טים לשלו, ברגע הזה הוא הבין שטים הוא יותר מרק שעשוע מיני.
-
הוא לבסוף נעמד, יש לו עוד הרצאה להעביר היום, אחרי זה הוא כבר ישתה וישתכר ויתמודד מול טים.
---
טים כתב בעדינות את תוכן השיעור עם העט שקיבל במתנה, הוא חייך לעצמו באושר, שמח שהוא בחר ללמוד את המקצוע הזה בשביל ראיין, הוא שמח לוותר על החלום שלו ועל ההזדמנות לפתוח את הלב בפני מישהו אחר, הוא שמח לסבול את כל השנים האלו למען אהבה חד צדדית, הוא שמח, כי הוא עדיין לצידו של ראיין, כי הוא הצליח להתמודד עם הכל ועדיין להיות חבר טוב של ראיין, כי בעוד כמה ימים ראיין יכול להיות שלו, בעוד כמה ימים הסבל יכול להיפסק ובעוד כמה ימים חלום חדש יכול להיווצר.
YOU ARE READING
אהבה שנייה
Romanceטים הוא סטודנט צעיר בן 23 ובין היתר הוא גם עובד בתור מלצר במסעדה של חבר ילדותו הטוב- ראיין. טים הכיר את ראיין מגיל צעיר, ואת האמת שהוא מאוהב בו עמוקות, הבעיה הגדולה היא שטים בתוך הארון- עמוק בתוכו. הוא אוהב את חברו הטוב אהבה חד צדדית כואבת במיוחד, ש...