המסעדה הביתית של טים נפתחה לפני שנה וחצי וכבר הלקוחות מציפים אותה. בית העבר של טים הפך להיות שוקק חיים וניחוחות בישול הציפו אותו בחריפות, מתיקות, חמיצות, מליחות ומרירות. עיצוב חדש קישט את המקום שפעם שימש את טים לבית, הציורים והעיצובים של אביגייל האירו את המסעדה והכניסו לה חיים נוספים ומיוחדים.
-
טים התמתח לשנייה בזמן שהמשיך לבשל במרץ את הלזניות ללקוחות הרעבים. כבר שעת צהריים מאוחרת, וזה הזמן שבו הלקוחות באים בהמוניהם. וישנו לקוח אחד מיוחד שאמור להגיע, וזה מה שהכי הלחיץ את טים. בעוד מספר רגעים אמור לבקר במסעדה כתב שאמור לתת חוות דעת על האוכל שלו בערוץ מפורסם, ואסור לטים לפקשש. מילה אחת לא טובה מהכתב המפורסם, יכולה להרוס לו את הקריירה ואת החלום, בעוד שסיקור טוב יכול להקפיץ את השם שלו למרומים.
-
"כולם בסדר?" השף שאל בקול רם את עובדיו, "כן" כולם ענו לו באחת והוא חייך, ממשיך לבשל ללא הפסקה. שיערו אסוף מתחת לכיסוי השיער השחור. לא שוכח כמובן לשים את שתי סיכות המזל שלו על ראשו, מרימות את הפוני שלו מתחת לכיסוי.
-
"טוק טוק" קולו של ליאם נשמע ביחד עם דפיקות דלת הכניסה למטבח. פותח אותה. "היי בייב" טים אמר מבלי להסתכל עליו, עסוק בתבשילים.
"אוו איזה ריח טוב" ירוק העיניים מלמל בחיוך בזמן שנכנס פנימה, סוגר אחריו את הדלת לפני שהוא הלך אל בעלו. מחבק אותו מאחור ללא אזהרה.
"ליאם" טים לחש ברוגז לחוץ, ליאם מונע ממנו לעמוד בקצב ועוד מעט הכתב מגיע. "התגעגעתי" חום השיער לחש ונשק לעורפו של טים, וטים כחכח בגרונו באי נעימות כשכל עובדי המטבח הסתכלו עליהם במבוכה משועשעת. "ליאם אני עובד" טים אמר, רציני. "אז מה" ליאם לחש, מתבכיין, וטים נאנח, מסתכל על שלל התבשילים שעדיין לא הספיקו להתבשל.
"למה חזרת מוקדם?" טים שאל כשהסתכל על השעון שמעל ראשו והבין שמוקדם מדי, בדרך כלל ליאם חוזר בסביבות הערב. "כי היום זה היום המיוחד שלנו ורצית להיות איתך כמה שיותר" חום השיער אמר בהתרגשות, "יום מיוחד? אתה מתכוון לכתב שאמור להגיע?" טים שאל, לא זוכר יום מיוחד אחר. ליאם התרחק מהחיבוק, מסתכל בהפתעה על טים שהסתובב אליו. הצעיר הסתכל עליו בחוסר הבנה.
"אתה לא צוחק, נכון?" ליאם בירר, "לא, למה שאצחק?" טים שאל בתמימות, מסתכל שוב על השעון, הזמן מרגיש לו כאילו וזז בכוונה במהירות. "אני עסוק ליאם. מאתמול יש לי הרבה עבודה ואני לא מרוכז בכלום. אני אשמח אם תיתן לי לסיים את הכל ואני אהיה איתך אחר כך כמה שאתה רוצה" טים השיב, מצליח לראות את המבט הנעלב של ליאם. טים הבין שאולי הוא קשוח עם ליאם כרגע, אבל הוא לחוץ והוא בטוח שירוק העיניים יצליח לסלוח לו אחר כך.
YOU ARE READING
אהבה שנייה
Romanceטים הוא סטודנט צעיר בן 23 ובין היתר הוא גם עובד בתור מלצר במסעדה של חבר ילדותו הטוב- ראיין. טים הכיר את ראיין מגיל צעיר, ואת האמת שהוא מאוהב בו עמוקות, הבעיה הגדולה היא שטים בתוך הארון- עמוק בתוכו. הוא אוהב את חברו הטוב אהבה חד צדדית כואבת במיוחד, ש...