Négy

156 15 0
                                    


- Jól vagy? - tátogta felém Finn.

- Igen, igen. - estem ki a bambulásból.

- Szóval köszönjük szépen! - fejezte be Finn, majd lementünk a színpadra, vissza a helyünkre. - Na mesélj Maddie! Mi történt fent a színpadon? Megrémültél vagy mi? - kérdezte Finn, mikor leült mellém. Noah felfigyelt a fiúra, aki csak legyintett egyet. Ezzel gondolom azt akarta közölni, hogy lerendezem.

- Csak eszembe jutott valami. - vizslattam a remegő kezemet.

- Lepergett az életed, hogy ennyire lefagytál? - röhögött Finn. Nem válaszoltam. Néztem, ahogyan az újabb és újabb emberek mennek fel-le.

- Köszöntsétek az egyik legfelkapottabb tinédzser énekest, Asher Angelt! - jelentették be. Noah megfogta a remegő kezemet.

Lehunytam a szememet. Ujjongva fogadták Ashert. Bekapcsolták a mi dalunk karaoke verzióját. Emlékszem, hogy veszekedtünk és megbocsátásért könyörgött a dallal.

Belekezdett. Asher teljes beleéléssel adta elő első saját dalát. Majd egyszer csak kiszúrt a tömegben. Tudta, hogy itt vagyok.

- Kikísérjelek? - kérdezte Noah.

- Nem kell. Magamtól is mennék, ha akarnák. - erre elmosolyodott a fiú.

- Moah mégis igazi? - kérdezte Finn.

- Finn, tudod mióta? - röhögött Noah.

- Na? - nézett először rám, majd Noahra.
- Már vagy másfél éve. - bólogatott.

- Akkor Maddie sosem volt Mrs. Angel? Hanem Schnapp? - értetlenkedett.

- Eredetileg úgy lett volna. - mondtam. - Csak drága Angelnek jobb dolga volt.

- Hogy sírtál bazdmeg... Eskü, azt hittem, hogy nem fogod abbahagyni. - nézte Ashert Noah.

Van Kémia Közöttünk (Asher Angel Fanfiction)Where stories live. Discover now