Huszonhat

117 12 1
                                    


Asher a kezét nyújtotta felém. Megfogtam azt, majd elkezdte hüvelykujjával simogatni a kézfejemet.

- Volt egy fura álmom. - kezdett bele. - Benne voltál te is, csak szólok. Egy esküvőn voltunk. A mi esküvőnkön. Valami idétlen skót duda szólt, Jack volt a tanúm, a tiéd pedig Sadie. Ott álltál menyasszonyi ruhában, egy csokor virággal a kezedben. A pap elmondanám a bátyád volt, Adrien. - nevetett. - Kimondtuk az igent, majd mindenki eltűnt még a csók előtt. Te pedig elsírtad a sminkedet. A kezem tiszta vér volt, a ruhám is. A fehér szoknyád vörös lett, majd a talpam alá néztem. Az összes vendég a lábunk alatt volt, halottan. A gyilkos kés pedig a kezemben. - ekkor megállt. - Ennyi.

- Tényleg érdekes volt. - bólogattam.

- Tudod minek kellett volna megtörténnie? - kérdezte.

- Nem, minek?

- A csóknak. - jelentette ki. Realizáltam, hogy mit is akar. Közelebb hajoltam a fiúhoz, aki megfogta remegő kezével orcámat. - Még mindig olyan gyönyörű vagy. - suttogta. Majdnem megtörtént a csókunk. De berontott a szobába Mrs. Angel. Kisebb szívrohamot kaptam, Asher pedig a kezemet megszorította.

- Mit keresel itt fiam? - kérdezte Asher anyja.

- Tudja összee... - mondtam volna, de félbeszakított a drága anyuka.

- Te vagy a fiam? - kérdezte flegmán. Nemlegesen rázni kezdtem a fejemet. - Akkor meg?

- Anya! - mordult rá Asher. - Nem tudod, hogy te kivel beszélsz... - ekkor rám pillantott, egyenesen a szemeimbe, majd kacsintott egyet. - A jövőbeli feleségemmel. - ekkor elpirultam.

- Ha egy ilyen fruskát mersz hazahozni, kinyírom mindkettőtöket. - fenyegetőzött.

- Nem anya. Nem parancsolhatsz nekem többé. Tudod, hogy ki miatt szenvedett? Miattad. Mert az én kibaszott nevemben írtad, hogy ez nem fog menni! És én ki miatt szenvedtem?

Van Kémia Közöttünk (Asher Angel Fanfiction)Where stories live. Discover now