Negyvennyolc

88 12 1
                                    


Egyszerűen megbeszéltem Noahval a dolgokat. Tiszta lappal kezdtük a barátságunkat, és megfogadtuk, hogy ebből a kapcsolatból soha nem lesz szerelem.

Szombaton Adrien jött értem, hozott tiszta ruhákat, amiket felvéve már szabadnak éreztem magamat. A telefonomat lemerült állapotban kaptam vissza, a cuccaimat összeszedtem és indulhattunk is.
Örültem, hogy a kórházból kiléphettem. Nem fog hiányozni az ottani koszt, Ling nővér csicsergő hangja, az orvos teliszkópjának az érintése bőrömön.

Otthon tisztaság és rend várt. Mintha egy jótündér a varázspálcájával pöttyintett volna és mindenhol rend lett. Alice és Bob a konyhában csevegtek, Jason nem volt otthon.

Köszöntem a nagynénémnek és férjének, majd felmentem a szobámba és egyből feltettem a telefonomat töltőre. A koszos ruhámat a szennyesbe dobtam, majd mentem normálisat enni. Alice-ék valami csirkés salátát ettek, ezért leültem melléjük én is enni. Érdeklődtek, viszont visszafogottan. Bob nyugodtabb volt, mint egy héttel ezelőtt, Alice pedig nem tolongott, mint ahogyan tette az első napon.

- Hogy vagy kincsem? - érintette meg a karomat Alice, mint ahogyan anya tette.

- Minden rendben van. Honvágyam volt. - mondtam.

- Elhiszem. Miután Jasont megszületett, azután egy hétig én is kórházban voltam. Nem nagyon akartam visszamenni egy ideig. - erre csak bólintottam.

Majd Jason betoppant egy szőke csajjal az oldalán. Adrient elkapta a hányinger. Nem bírja a tipikus ribancokat. Mindig is nyomultak a bátyámra a csajok, de nem akart olyan nyomulós lányokat. Talán egyszer volt egy normálisnak tűnő barátnője, egy pár éve, azt hiszem Emma vagy Emily volt a neve. Viszont elköltöztek, a bátyám pedig megfogadta, hogy egy ideig nem fog csajozni. Csalódott a lányban. Mármint el sem mondta neki, hogy elköltöznek a költözés napjáig.

- Sziasztok! - intett Alice.

- Szia anya! Ő itt Hannah. - mutatta be a szőkeciklont.

- Örülök Hannah. - mosolygott az anyuka a fiának a barátnőjére. Csend lett.

Majd a telefonom megtörte e síri csendet.

Van Kémia Közöttünk (Asher Angel Fanfiction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora