Ameddig a Decker família nem jött, addig szépen itthoni ruhába öltöztem át: egy "#bershkastyle" feliratos fekete nadrágot és egy rózsamintás fekete pólót vettem fel. A hajamat egy hajfánk segítségével kontyba tekertem.Adrien addig helyet csinált az új fiúnak, én meg a hálószobát tettem rendbe. Apa ruháit, amik a testvéremnek nem kellettek, felvittem egy szemeteszsákban a padlásra.
Alice távozása után másfél órával jelent meg a Decker család. Három bőrönddel jöttek a házhoz. Alice, mintha otthon lett volna, úgy nyitott be a házba.
- Gyerekek! - ordította el magát. - Megjöttünk! - ekkor nagy fáradságot véve bátyámmal, együtt indultunk el lefelé. Leérve a két hímnemű egyed felfigyelt rám. - Ő itt a férjem, Bob Decker, és a fiam Jason Decker. - mutatta be őket. Adrien fején a nemtetszés látszott, de próbált színészkedni.
- Szóval Madelaine Leroy vagyok, ő pedig a bátyám Adrien. - próbáltam javítani a helyzeten. Majd teljes hangerővel megszólalt a 'Look At Me!", ami a csengőhangom volt. A telefonomat elővettem és Jack hívott. - Bocs, de ezt fel kell vennem. - léptem a konyhába. - Yep Jack?
- Mi a szar! - röhögött.
- Mi van te állat? - értetlenkedtem.
- Átmehetek? Lenne egy megbeszélni valónk.
- Oh, persze, gyere. - mondtam meglepődve.
- Olyan három perc és ott vagyok!
- Baszod, úton vagy már? - röhögtem.
- Nem, dehogy is! - nevetett. - Nah, akkor mindjárt ott leszek egy kis popcornnal. - tette le.
- Ads, Grazer átjön! - kiabáltam egy tálat keresve a kukoricának.
- Ki az a Grazer? - termett a konyhában Bob.
- Az egyik munkatársam. - vágtam rá. - Az egyik legjobb barátom. - fokoztam, de igazat mondtam.
- És miért is jön ide?
- Filmet fogunk nézni, meg elbeszélgetünk. - szedtem elő egy üveg Sprite-ot.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Van Kémia Közöttünk (Asher Angel Fanfiction)
Fanfic„Lehet bunkó, paraszt, egy utolsó senkiházi, egy faszkalap, egy flegma köcsög. Mindegy, hogy milyen. Ha szereted, akkor szereted."