Bevezető

315 19 4
                                    

- És most halljátok a "Legszebb szerelmes pár egy tévéműsorban" jelölteiket! - jelentette be Lilia Buckingam a 2019-es MTV Movie & Tv Award színpadján. - Cole Sprouse és Lili Reinheart, Riverdale. Madelaine Petsch és Vanessa Morgan, Riverdale. Katherine Langford és Dylan Minnette, 13 Reasons Why. Finn Wolfhard és Madelaine Leroy, Stranger Things. - sorolta a szőke lány a neveket, illetve a sorozatokat. - Ezt a párost kifejezetten kedvelem. - nyitotta ki a borítékot Lilia, majd elvigyorodott. - Finn Wolfhard és Madelaine Leroy, Stranger Things! - mindenki tapsviharban tört ki.

A színpad felé vettük az irányt. Megöleltük a barátainkat, majd Lilia mellé siettünk, addig is Jake Millertől a Rumors refrénje szórakoztatta az embereket.

- Ne félj, majd beszélek. - szólt hozzám a lépcső alján Finn.

- Nem félek. - idegileg olyannyira paráztam, hogy idegileg majdnem összeroppantam.

Első, második, majd harmadik fok. A negyediknél a lábam elkezdett remegni. Verejtékeztem. Ha nem lett volna kibontva a hajam, akkor az csillogott volna, ahogyan szétizzadom magamat.

Finn félvállról vette a díjátadót. Sokszor volt ilyenen, nem ideges, nem fél, nem fog agyhalált kapni, miközben a színpadra lép.

De nekem ez első alkalom volt, hogy egyeltalán neveztek valamilyen díjra. Ráadásul meg is nyertem. Nyertük.

- Huh, hát nagyon köszönjük, ezt mindkettőnk nevében mondhatom, úgy érzem. - hajolt a mikrofonhoz Finn. - Madelainenel dolgozni egészen vicces volt, főleg mikor Halloween alkalmából, az esti forgatásokon megijesztettem beöltözve Jeff the Killernek.

- Rohadtul az volt. - bólogattam Finn mellett.

- És ez a kis francia lány tud valamit. Tud valamit a színészkedés terén. - ekkor elfordult a mikrofontól. - Ugye Mrs. Angel? - abban a pillantban, mikor kimondta, hogy "Mrs. Angel", elsápadt a képem.
Asher...

Van Kémia Közöttünk (Asher Angel Fanfiction)Where stories live. Discover now