- De menjél már el vele arra a nyamvadt bálra! - bökdöste a kipirult arcomat Jack. Hideg volt.- Minek? Ott van Annie neki! - ekkor Jack elém ugrott, majd megállított.
- Annie egy csicska, neki te kellesz! Meg mikor volt neked legutoljára szerelmi kapcsolatod? - kérdezte.
- 13 évesen nem akarok pasizni! Nem akarok olyan lenni, mint a többi. - szögeztem le.
- De ez csak egy bál! - mosolygott Jack.
- Átgondolom. - mondtam.
- Nemleges válasz nem lehet. - kacsintott egyet, majd szépen elugrált a kereszteződésben balra.
A buszmegállóban senki sem volt. A busz pedig öt percre rá pedig jött. Hazazötyögtem vele.
Otthon pia szag volt, mint mindig, a húgom iskolában, Adrien csajozáson. Apa meg talált valakit, akivel kiélheti a szexuális vágyait.
A szobámba siettem, bezárkóztam, majd elővettem a leckéimet és megtanultam. Éppen ott tartottam, hogy átismételtem a kémiai periódusos rendszer első húsz anyagát, de elkezdett csörögni a telefonom. Ismeretlen volt. De felvettem.
- Haló? Ez itt Madelaine Leroy, ugye? - szólt egy férfi hang. - Ez itt Matt Duffer, a Netflix központjából. - mondta.
- Igen. Én vagyok az. Valami hír van a felvételemből fakadóan? - kérdeztem izgulva.
- Pontosan ezért hívtalak. Megkaptad Antoniette Hargrove szerepét. - ekkor örömkönnyek szöktek szemeimbe.
- Köszönöm Uram. - tettem szívemhez kezemet.
- Jövő hét hétfőn megjelennék a házadnál, hogy személyesen beszéljek veled. A bátyám, Ross is jön velem. Rendben?
- Persze. - ekkor elköszönt és letette.
Sziasztok! Remélem, hogy tetszett ez a semmitmondó rész!💖💖
ESTÁS LEYENDO
Van Kémia Közöttünk (Asher Angel Fanfiction)
Fanfic„Lehet bunkó, paraszt, egy utolsó senkiházi, egy faszkalap, egy flegma köcsög. Mindegy, hogy milyen. Ha szereted, akkor szereted."