Húsz (Visszaemlékezés 8.)

104 13 1
                                    


Végül Sophie hozott nekem ruhát, azaz egy sötétkék alapú, rózsaszín virágos szoknyát, amit gyorsan a backstage-ben felvettem, majd menhettem vissza Finn-hez.
A ház előtti betonnál álltunk.

- Csapó egy! És mehet! - hallottuk meg a csattanást.

- Készen állsz? - kérdezte Finn.

- Igen. - mondtam, majd Finn kinyújtott kezét megfogva a házba igyekeztem.

A házban lévő kamera fejünkre irányult, ahogyan feszülten nézünk körbe-körbe, majd egy nagyot sóhajtottunk. Eleresztettem Finn kezét, majd bezártam kulccsal az ajtót. Finn ezalatt a karakterem, azaz Antoniette szobájába ment.

- Mike! Mike? - indultam el a fiú után, aki már levette pólóját. Kicsit kipirították az arcát, nézte a földet. Felém vette az irányt, majd derekamat megfogva magához húzott és hosszasan megcsókolt. Az ottani ágy felé lépegettünk, addigra a szoknyámat Finn levette rólam. A fiú lehúzta gyorsan a nadrágját magáról. Ledöntött az ágyra, majd fölém tornyosulva megcsókolt.

Innentől már csak annyit vettünk fel, ahogyan felébrednek egymás mellett karaktereink.

- Jól van! Ügyesek voltatok, minden terv szerint zajlott le. - tapsolt Ross. A többiek ott figyeltek minket a rendezők és a direktor mellett. Millie és Sadie görcsöt kapotak és ott vigyorogtak, Noah engem figyelt, Caleb és Gaten pedig Finn-nen röhögtek.

Van Kémia Közöttünk (Asher Angel Fanfiction)Onde histórias criam vida. Descubra agora