Harmincöt

97 9 1
                                    


- Tudom. - suttogtam.

- Összepakoltam már neked. - mondta Adrien engem eleresztve, majd szőke hajába beletúrt.

- Amúgy a közeli kórházban voltam az egyik barátomnál. Csak rosszul lett.

- Jó, oké. - sóhajtotta. Megkerestem a bőröndömet, Adrien addig előre ment a kocsijához, hogy előre jöhessen a hotel elé. A hajamat még egyszer kifésültem, majd a ruháimat magam után húzva mentem a hotel liftjéhez, amiben volt néhány híresség: Lili Reinhart, Cole Spourse, Zendaya és Tom Holland.

- Sziasztok! - szálltam be Lili mellé, akin a szokásos rózsa illatú parfüme volt. Cole-on Old Spice volt. Honnan ismertem fel? Apa is olyat használt. Zendeyán csak egy kis Rexonát lehetett érezni, Tom pedig túl messze volt tőlem, hogy érezzem a srác illatát. A liftben elhangzott mindenkitől egy "szia", majd csöndben voltunk mindannyian.
Adrien autója felé igyekeztem. Millie-t, Finn-t és Noah-t letámadták a riporterek és a fanok. Én gyorsan betettem a csomagtartóba a bőröndömet, majd beültem az anyósülésre.

Otthon szépen kipakoltam. A Calvin Klein által adott vörös szőnyeges ruhámat az ajtóm hátoldalára, akasztóra téve, felakasztottam, majd a következő fotózásra elviszem.

A ház csengője megszólalt. Mivel a bátyám lusta, ezért én mentem kinyitni az ajtót. Lerohantam az emeletről arra számítva, hogy Sadie vagy Millie fog az ajtó előtt állni. De anya állt ott.

Eszméletemet elvesztettem, a padlóra zuhantam.

Van Kémia Közöttünk (Asher Angel Fanfiction)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang