Tizennégy

119 13 0
                                    

- Az ott nem Noah volt csaja? - mutatott a bejárat felé Finn. - Mi a szart keres itt? - röhögött.

A szép szőke hajú, kék szemű hercegnő megérkezett a szeme színéhez illő kék báli ruhájában. Whitney White megérkezett. Sosem kedveltem annyira. Bőven előttem volt a Noahval egy napon született gazdag kis fruska.

- Isten tudja mit keres itt a kis királylány. - tettem keresztbe kezeimet.

- Vagy inkább kit. - mutatott a most már Noahval beszélgető lányra.

- Hogy én mindjárt kinyírom a ribancot...- indultam meg, de Finn lefogott. - Eressz el, mielőtt neked lenne bajod. - komorultam Whitney-t nézve. Megfogta Noah kezét és az italos pulthoz vonszolta őt.

- Hagyjad. Noah úgy sem egyezne bele semmiféle ilyenbe... Oh a picsába! - takarta a szememet. - Ezt elkiabáltam. - jelentette ki.

- Tessék? - akadtam ki, majd belemarkoltam Finn hatalmas kezébe, amit fájlalva húzott el a szemem elől. Noah White derekát magához vonta, majd már csak egy hatalmas pislantás után azt láttam, ahogyan testnedvet cseréltek. - Mi a picsa? - próbáltam szabadulni Finn-től. - Miért? Mi a faszért? - kérdezgettem leginkább magamtól. Én cseszhettem el valamit? Vagy mi?

- Nyugi, nyugi... - mondogatta Finn.

- Te tudnál az lenni? - kérdeztem vissza.

- Nuku barátnő, nuku probléma. - vont vállat.

- Kösz. - néztem Noah-t és Whitney-t. Noah boldogabb volt. Boldogabb volt, mint velem. Ott nevettek valamin, idáig elhallatszott Noah aranyos kis nevetése és Whitney sivítása. - Második. - jelentettem be.

- Mi második? - kérdezte Finn.

- Második csalódásom. - ekkor Finn eleresztett. Tudta, hogy már nem tudnám a kis szőke rohadékot bántani, mivel az Noah-nak ártana. Noah-t sem, mivel az meg nekem fájna. Nem, ez nem azt jelenti, hogy nem tudnám megfojtani mindkettőt egyszerre. Noah-t inkább csak Kenyába hurcolnám meg vissza.

- Hé! Hé Maddie! - szólt utánam Finn, miután már vagy húsz méterre voltunk egymástól. Hangja alig hallatszódott a tömegben. Olyan érzésem volt az emberek között, mintha én lennék az egyetlen, aki mindig mindenhonnan a rosszat kapja. Mindenki boldog volt. Viszont én kibaszottul kivétel voltam. Mint mindig.

Van Kémia Közöttünk (Asher Angel Fanfiction)Onde histórias criam vida. Descubra agora