Harminchét

82 9 0
                                    


Jack egyik kedvencét, a Deadpoolt kapcsoltam be. A fiú letelepedett a rózsaszín ágyamra, ahonnan pontosan lehet látni a tévét. Hasra feküdt, majd elkezdett engem videózni, ahogyan nézem a filmet az ágyam hátának dőlve. Én ezt észrevettem, majd mint egy idióta, integetni kezdtem.

- Majom, személyi jogok! - paskoltam meg viccből a fiú seggét.

- Meg akarsz erőszakolni? - röhögött telefonjából felnézve.

- Csak is azt akarom. - Jack erre nem reagált, hanem tovább telefonozott. Egy Twitter posztnál megállt és percekig nem ment tovább. - Mi az? - kúsztam négykézláb a fiú mellé. - "OMG! Finn Wolfhardot nemrég szállították kórházba, mert elütötte egy autó, miközben a színész a zebrán gyalogolt át. Az autós meg sem állt. A videót csak erős idegzetű személyeknek ajánljuk." - olvastam fel. - Játszd le a videót! - mondtam, mire a videó betöltődött és elindult.

Finn szépen a sporttáskájával gyalogolt át a zebrán, aminek felénél megbotlott, szívéhez kapott és jött egy fekete autó, ami elütötte őt. A szélvédőt Finn lefejelte, majd az út szélén hagyta a fekete kocsis ember. Sikolyok. Sírás. A videót felvevő lány sírt.

Azután pedig magamat hallottam hasonlóképpen. Jack az ágyamra hajította telefonját, ami leesett a földre, majd felült hozzám és megölelt. A tüdőm levegőért könyörgött, az egész testem remegett.

- Minden rendben lesz. Hidd el! - fogta meg fejem hátulját Jack, miközben ölelt engem. - Most tudod bazdmeg, hogy mi lesz? - eresztett el. A szekrényemhez lépett, előkotort nekem egy Adidas-os fekete-fehér pulóvert, majd elém dobta. - Vedd fel, szerzek neked cipőt és megkeressük őt. - kapcsolta ki a tévémet, én meg belebújtam a pulóverbe.

Megtöröltem az arcomat a pulóverem ujjával, majd Jack háta mögött kullogva mentem le a lépcsőn. Csak egy személyen múlt a küldetésünk besikeredése.

- Hová-hová fiatalok? - kérdezte Bob az ajtóban állva.

Van Kémia Közöttünk (Asher Angel Fanfiction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora