Huszonöt

112 13 1
                                    


Asher kezét fogva aludtam el. Arra keltem fel, hogy Asher elkezdett köhögni, majd fel is ült.

- Lassan, lassan! - mondtam, majd átmentem a fiú jobb oldalára. - Jó reggelt Shazam! - fektettem vissza a fiút az ágyra. - Emlékszel a tegnap estére?

- Nem, miért? - kérdezte.

- Hát agyrázkódásod lett. - közöltem röviden.

- Értem. - bólogatott. - És miért pont te vagy itt? Anya, apa? A tesóim?

- Anyád egy pszichopata. Apáddal nem tudom mi van, és a testvéreid pedig anyáddal vannak nagy valószínűséggel.

- Azt hittem, hogy utálsz. - ekkor a szemem kikerekedett.

- Nem utállak te buta! - borzoltam össze a fiú amúgy is kócos haját.

- Bírod a búrám? - nevetett.

- De még hogy! - mosolyogtam. - Örülök, hogy jól vagy. Amúgy fáj valamid? - kérdeztem. A fiú az ablakon nézett ki a kék égre.

- A fejem egy kicsit. - mondta, majd vállat vont. Köhintett egyet. - Veled minden oké? Olyan meggyötörtnek látszol...- gyanakodott.

- Csak nagyon aggódtam érted. Meg az előző este nem volt életem legszebbike, az biztos.

- Miért, mi történt? - kérdezte.

- Veszekedtünk a díjátadón. Majd Noah volt barátnője jelent meg és tulajdonképpen megcsalt engem vele. Aztán jöttél te és az agyrázkódás. - mondtam.

- Min veszekedtünk? - kérdezte.

- Rákérdeztem arra, hogy miért nem jöttél el a bálra. Te pedig azt mondtad, hogy mindenkinek vannak szexuális vágyai és elmondtam, hogy az a nap miért volt fontos számomra, amit még jobban el is basztál. - ekkor rám pillantott Asher. A zöld szemeiben a megbánás volt látható. - De te mondtad, hogy sajnálod. - nyugtattam, mielőtt sírni kezdett volna.

- Anya majdnem kinyírt engem, mivel korábban értem haza és ő éppen élvezkedett valakivel. Másnéven megcsalta az apámat, amiről ő nem is tud. - mesélte. - Lejött a bejárathoz egy köntösben, majd felpofozott és a szobámba hurcolt. Ellenkeztem, hogy márpedig nekem dolgom van ma este, de ő elvette a telefonomat, majd a nevemben írt neked.

- Szóval mindvégig az anyádra voltam mérges? Miért nem mondtad el ezt előbb? - kérdezgettem.

- Azért, mivel anya megkért rá, hogy én legyek a rossz.

Van Kémia Közöttünk (Asher Angel Fanfiction)Onde histórias criam vida. Descubra agora