Harminckilenc

97 9 0
                                    


- Melyikbe vihették? - kérdeztem Jacktől, mikor a taxis a címet kérte.

- Mondjuk, ha lenne egy kis eszed, akkor kieszelhetted volna, hogy a legközelebbi ottani kórházba vitték. - ekkor Jack megadta annak a kórháznak a címét, amiben anya halálát lelte, Asher pedig ott törte össze a szívemet újra.

Negyed óra alatt értünk oda. Volt vagy hat piros, amibe belementünk. A pulóverem zsebében volt egy huszas, amit Jack kezébe adtam, hogy adja oda a sofőrnek.

Az épület előtt rajongók voltak. Lehettek vagy hetvenen. Plakátokat tartottak a levegőbe. "Nagyon szeretünk Finn!" "Reméljük, hogy minden rendben van!" A kórház bejáratához érve visszanéztem a tömegre. Mindenki felismert.

- Kérlek, értesítsetek minket Finn állapotáról! - sikongatta egy lány.

- Meglesz! - válaszolt Jack, majd hátamra helyezve kezét bevezetett az ajtón.

A recepción ugyanaz a nő volt, mint tegnap este. Szemüvege mögül rám nézett. Fakuló haja szemébe hullott.

- Hölgyem, ha Mr. Angel miatt jött, akkor... - ekkor udvariatlanul félbeszakítottam.

- Nem, nem miatta. - ráztam nemlegesen a fejemet. - Finn Wolfhardot keresse meg, kérem!

- Finn... Finn Wolfhard. - mondta keresve. - Elütötték, miután szívrohamot kapott.

- Tessék? - nyelte félre a vízet, amit nemrég vett az üdítős automatában Jack. - Szívrohamot?

- Mostanában magas a vérnyomása Wolfhard Úrnak? Ideges? - kérdezte.

- Nem, Finn sohasem igazán ideges. Maximum hónaponta egyszer valami piti dolgon. - mondtam.

- Tudnak valamit a családi betegségekről? - kérdezte a recis.

- Nem. - feleltem Jackkel kórusban. A nő sóhajtott egyet, majd tovább kattingatott az egerével.

Van Kémia Közöttünk (Asher Angel Fanfiction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora