Kilenc

125 16 0
                                    


- Kezdődhet a party? - kérdezte a mikrofonba beüvöltve a DJ. Benyomta a tavalyi év egyik legnagyobb slágerét az 'I Like It'-ot.

- Hölgyem? - nyújtotta Noah a kezét. - Felkérhetem magát egy táncra?

- Igen. - fogtam meg a fiú puha kezét.
A parkettre mentünk és táncolni kezdtünk. Finn Noah telefonjával videózott minket.

- Ezaaaz! - ordította túl Finn a zenét. A dal végeztével mentem inni. Kértem a pultostól egy pohár baracklevet, majd letoltam, visszaadtam az üvegpoharat és neki mentem valakinek.

- Upsz, bocs. - mondtam egyből, de meg is bántam, hogy bocsánatot kértem.

- Nem is örülsz nekem? - kérdezte Asher.

- Kéne? - flegmáztam.

- Tudod, hogy mennyire sajnálom Madelaine! - fogta meg a csuklómat, mikor már távozni készültem.

- Szóval hadd halljam az igazságot Asher! Miért nem voltál ott a bálon? Te hívtál el, Jack vett rá, hogy menjek el, én pedig igent mondtam és elmentem, de te nem voltál ott. Mi volt annyira fontos? - fontam keresztbe karjaimat. Asher ujjait morzsolta. Nem akarta közölni velem.

- Oké... - emeltem fel fejem mellé karjaimat, majd elsétáltam a fiútól.
Noah éppen Millie-vel táncolgatott, Sadie Calebbel, Gaten Lizzyvel, akit elhívott, Finn pedig megörökítette a pillanatokat. Lefotózott engem is, majd jött a telefonjával és vállamat átkarolva szelfizett velem.

- Mizu? - kérdezte.

- Összefutottam Mr. Angellel és cseszte elmondani az okot, hogy miért nem jött el aznap a bálra.

- Bálra? Mi? - kérdezte, majd csuklómnál húzva kiráncigált az udvarra, ahol nem volt már annyira hangos az üvöltő zene.

Van Kémia Közöttünk (Asher Angel Fanfiction)Where stories live. Discover now