Hat (Visszaemlékezés 5.)

120 18 0
                                    

Fejből tudtam, hogy Schnapp hol lakik. Negyed óra sétálás múlva megérkeztem a kivilágított házhoz. Noah ott állt az ajtóban egy fekete-fehér Adidas melegítő alsóban és egy fehér pólóban és egy zöld szőrmés mamuszban. A fejemet addigra szétsírtam.

- Mi a franc történt Madelaine? - kérdezte.

- Tudtam. - suttogtam magamban. - Tudtam, hogy ez egy rohadt átverés lesz! - mondtam erőteljesebben.

- Mi? Mi történt? - kérdezte. A lépcsőn fellábadozva a fiú elé értem, aki elkapott, mivel az utolsó lépcsőfokon, a remegő lábammal nem tudtam fellépni, megbotlottam. - Jézus...- suttogta. Bekísért a házba, egyenesen a nappaliba. Hozott egy csomó zsebkendőt nekem, majd egy pohár vizet is.

- Nem jött el. Hazudott nekem. - mondtam, miután vagy fél órán át bőgtem. Fájt a szám a sok remegéstől és a szájhúzástól.

- Nem kell sírni miatta. - karolta át Noah a vállamat, mikor mellém ült. - Na. Naaa. - simította végig a felkaromat. - Első volt ugye?

- Első mi? - néztem a fiúra.

- Első szerelem. - bólintottam egyet. - Sokszor az első szerelem nem jön össze. Még nekem sem. Eddig. Pedig látod, milyen szexi vagyok! - fogta meg az állát a fiú, majd beletúrt a hajába. Elkezdtem nevetni. Most a hasam fájt a röhögéstől.

- Az vagy. Totálisan. - mosolyogtam tovább.

Van Kémia Közöttünk (Asher Angel Fanfiction)Where stories live. Discover now